تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۱۳۸۱
پیرامون افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر؛

افزایش قیمت مرغ تا 14هزار و 300تومان/ بی توجهی مرغ داری ها به اولتیماتوم رئیس جهادکشاورزی

۵
۰
افزایش قیمت مرغ تا 14هزار و 300تومان/ بی توجهی مرغ داری ها به اولتیماتوم رئیس جهادکشاورزی
کبنا ؛
بازار اقلام اساسی و حتی غیراساسی آنقدر خارج از کنترل شده است که نظارت ها و تذکرات فایده ای ندارد. گرانی، تورم، تغییر قیمت ها معزلی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم را به زحمت انداخته است بخصوص در مورد قیمت گوشت قرمز و سفید که جزو اقلام اساسی سبد خانواده است. بارها مسئولان از جمله دادستان و روسای دادگستری، جهادکشاورزی تذکراتی داده اند. اما این بار دیگر تذکرات تاج الدینی فایده ای نکرده و وی نیز از بی توجهی مرغ داری ها ابراز نارضایتی کرده است. اما اینگونه افزایش قیمت ها، بی توجهی فروشنده ها و تولیدکننده ها تا کی ادامه دارد؟ آیا تنظیم بازار نباید با جدیت بیشتری پیگیری شود؟

در روزهای اخیر عاملان مرغ کشتارروز به بهانه گران بودن قیمت مرغ زنده از عرضه در بازار خودداری کرده‌اند و همین امر سبب شده حتی مرغ 14800 تومانی در این بازار نایاب شود.

برخی عاملان مرغ کشتارروز بدون قیمت گذاری توسط کمیسیون تنظیم بازار قیمت مرغ را تا 14 هزار و 800 تومان رسانده‌اند ولی با همین قیمت نیز مرغ در بازار نایاب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد قیمت سراسری مرغ را 12900 تومان اعلام کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد مرغ در بازار یاسوج تا قیمت 14300 تومان فروش می‌شود.

الیاس تاج الدینی با اشاره به اینکه امروز 30 تن مرغ وارد بازار یاسوج شد، افزود: این میزان مرغ در کمترین زمان ممکن در بازار توسط مردم خریداری و مجدد بازار خالی از مرغ کشتاروز شده است.

وی با تاکید بر اینکه عاملان دلیل را گران شدن قیمت مرغ زنده عنوان می‌کنند، ادامه داد: قیمت بیش از 12900 تومان تخلف بوده ولی البته تا شنبه که در این زمینه نشستی با حضور دادستانی داشته باشیم، کاری با آنان نداریم.

تاج الدینی تصریح کرد: واقعیت امر هرچه از مرغداری‌ها می‌خواهیم تا نهاده‌های ارزان قیمت مورد نیاز را از جهادکشاورزی خریداری کنند تا قیمت به صورت غیر معقول افزایش نیابد، آن‌ها قبول نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
آقای تاج الدینی آشفتگی بازار دال بر سوء مدیریت شما وآقای دیودیده است شما برنامه ای برای کنترل بازار ندارین حداقل کاری که میتونید بکنین استعفای مسئولین اقتصادی استان است. گوهرگانی. تاج الدینی و دیودیده استعفا بدن صد در صد بازار یاسوج واستان ارام میشه
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت مردم
چند روز است که در مرکز استان مرغ نیست این بنده خدا اصلا در حریان نیست . فقط بخشنامه بی فایده را می گوید . جناب قیمت 12900 کجا هست فقط یک آدرس بده .
منشور
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج الدینی کمی بیشتر فکر کن!.هر چیزی به چیز دیگری میخوره !!! خودت استعفا بده . را که عمدا این طراحی برای سازمان جهاد کشاورزی را انجام.داد .اون فرد داره استانداری .لطفا سازمان را رها کن .تا تیم نو پایی وارد این عرصه شود .
حسینی
Iran, Islamic Republic of
ممنون از مسئولان که اجازه می دن مردم در کمااااال تاسف مرغ منجمد را کیلوی 13 هزار و 500 خریداری کنند.
ممنون ممنون چطور جبران کنیم براتووون
ملا
Iran, Islamic Republic of
پس رییس جهاد کشاورزی و معاون استاندار چی شد کی اجرا میشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1