تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۶
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

لزوم همکاری مسوولان در برخورداری مردم دیشموک از نعمت گاز تا قبل از آغاز مهر

۰
لزوم همکاری مسوولان در برخورداری مردم دیشموک از نعمت گاز تا قبل از آغاز مهر
کبنا ؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک گفت: خدمات گازرسانی ارائه شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده که امیدواریم قبل از مهر مردم دیشموک از نعمت گاز‌ بهره‌مند شوند. در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیشموک با اشاره به کارنامه انگلیس خبیث در طول 200 سال گفت: نفتکش انگلیسی به صورت غیرقانونی وارد مرزهای آبی ایران در خلیج فارس شد اما سپاه در اقدامی مقتدرانه این کشتی را توقیف کرد.
وی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مسئول حماس گفت: حمایت ایران از فلسطین یک حمایت اعتقادی است و باید در برابر دشمنان بایستم و از مظلومین جهان حمایت کنیم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به بمباران تیپ 16 حشد الشعبی عراق توسط دشمن گفت: در این بمباران سه نفر از بسیجیان حشدالشعی به شهادت رسیدند و دشمن در صدد ضربه زدن به دوستان ایران هستند و توطئه دشمن خنثی خواهد شد زیرا حشدالشعبی وابسته به مردم است.
 راوند با اشاره به سالروز برپایی اولین نمازجمعه در 5 مرداد گفت: ذکر خدا باعث آرامش دل هاست و تریبون نماز جمعه باعث بیان نقاط قوت نظام و مطالبه‌گری و کمک به نظام است.
وی افزود:در حال حاضر 900 شهر ایران نماز سیاسی عبادی  موجب وحدت آفرینی ، بصیرت افزایی  شده که جا دارد از زحمات ستاد نمازجمعه و حضور برادران و خواهرانی که در ستاد نمازجمعه فعالیت کنند و باعث تبلیغ دین در مدت 7 سال فعالیت نمازجمعه شهر دیشموک و همچنین از زحمات امام جمعه سابق تقدیر کنیم.
خطیب جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز رحلت آیت الله شیخ علی اکبر مشکینی در سال 88 گفت: ایشان یار امام و رهبری بود که برای دفاع از دین و ولایت زندان و تبعید شد جایگاه رفیع او در نظام اسلامی و ریاست او بر مجلس خبرگان هرگز نتوانست در ارادت او به انقلاب کم کند.
راوند با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش در خصوص گاز رسانی گفت: خدمات گازرسانی ارائه شده ولی هنوز به بهره برداری نرسیده که مردم از نماینده و مدیرعامل گاز توقع دارند که روند گاز رسانی، ایستگاه گاز و نصب کنتور تسریع داده شود تا قبل از مهر مردم دیشموک از نعمت گاز‌ بهره‌مند شوند
امام جمعه دیشموک با اشاره به حضور فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان در دیشموک گفت: از خدمات تیپ 48 فتح در تعریض جاده دیشموک تشکر می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1