کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 486 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به کهگیلویه و بویراحمد

3 مرداد 1398 ساعت 18:34

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 486 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد، گفت: تاکنون 213 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در سطح استان پرداخت شد.


نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس، فرمانداران شهرستان، مدیرعامل بانک توسعه و تعاون کشور و هئیت همراه و برخی از مدیران کل و روسای ادارات دو شهرستان گچساران و باشت در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 در این نشست پروانه نیک مرام مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:سهم استان کهگیلویه و بویاحمد در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی ۴۴۳ میلیارد تومان بوده که تا  کنون ۴۸۶ میلیارد  تومان طرح تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شد.
وی با بیان اینکه تاکنون 213 میلیارد تومان تسهیلات روستایی در سطح استان پرداخت شده است، گفت:  در حالی که تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر در استان با بانک ها منعقد شده  234 میلیارد تومان است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهم بانک توسعه  در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی 51  میلیارد تومان که از این میزان 31 میلیارد تومان  پرداخت شد، افزود: از این میزان تاکنون یک میلیارد و 700 میلیون تومان  در دو شهرستان گچساران و باشت پرداخت شده است.
وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال در استان عملکرد قابل قبولی داشته است.
نیک مرام گفت: با پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون مشکل اصلی  اشتغال استان در مناطق شهری است.
 این مسوول ادامه داد: طرح های‌ریزی از جمله طرح های صنایع دستی  برای دریافت تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این ظرفیت موجود توانستیم به خوبی استفاده کنیم، ابراز کرد:  بانک توسعه تعاون در استان در بخش  اشتغال فراگیر همکاری خوبی داشته است لیکن مشکل که اکنون وجود دارد در حوزه اشتغال شهری است.


کد مطلب: 411354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411354/اختصاص-486-میلیارد-تومان-تسهیلات-اشتغال-روستایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1