تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۴۱۱۳۵۲
در همایش «دانش آموز امروز،کارآفرین فردا» مطرح شد

موانع سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد از زبان آیت الله ملک حسینی؛ بهانه‌ی عجیب برای کارشکنی در کار سرمایه‌گذار

۳
۱
موانع سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد از زبان آیت الله ملک حسینی؛ بهانه‌ی عجیب برای کارشکنی در کار سرمایه‌گذار
کبنا ؛پانزدهمین همایش انجمن فرهیختگان با عنوان «دانش‌آموز امروز، کارآفرین فردا» در دانشگاه آزاد دهدشت برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این همایش که امروز (3 مرداد ماه 98) برگزار شد، علم نافع را علم منتهی به عمل دانست و اظهار کرد: هدف ما نباید هیچ گاه دانش برای به قدرت رسیدن یا برای ثروت‌اندوزی و محروم کردن نسل‌های دیگر از اوج گرفتن باشد.
سید شرف الدین ملک حسینی ثمره دانش را کار برشمرد و بیان کرد: در روایات کسب دانش برای قدرت و ثروت نکوهش شده است.
ملک حسینی عنوان کرد: انسانی که علم را برای قدرت می‌آموزد به حیوانی وحشی تبدیل می‌شود که برای خارج کردن انسان‌های دیگر از قدرت در تکاپو می‌شود.
وی حل تناقض علم‌آموزی برای ثروت و علم منتهی به ثروت را آموختن علم برای خدا دانست.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: یک حقیقت بی‌پایان باید در هدف ما باشد که هیچ گاه دانش برای به قدرت رسیدن یا برای ثروت‌اندوزی و محروم کردن نسل‌های دیگر از اوج گرفتن نباشد.
ملک حسینی بلوغ را توانایی فهمیدن اینکه چه نگرشی بر خود و جامعه حاکم شود تا جوانی که امروز آموزنده است کارآفرین فردا شود دانست.
وی آینده را از آن دانش آموزان دانست اگر بتوانند طلسم‌ها را بشکنند و افزود: منابع و ظرفیت‌های استان بالاست که دانشجویان هم باید برای حفاظت از این منابع دغدغه داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریسک سرمایه‌گذاری در استان از دیدگاه یک رسانه اشاره کرد و عدم مطالعه دقیق نسبت به نیازهای جامعه، ضعف و کاستی آمایشی استان، معارضات محلی، اجتماعی و سیاسی را از عوامل توسعه‌نیافتگی عنوان کرد.
این مسؤول با ذکر خاطره‌ای از کارشکنی‌ها در کار یک سرمایه‌گزار به بهانه حمایت مالی سرمایه‌گذار در آینده از کاندیدای خاص با مذموم خواندن این شیوه مدیریت، گفت: این نکبت در تمامی مملکت هست و روسیاهی آن برای هر کسی است که به این شکل در کشور رسوخ پیدا می‌کند.
ملک‌حسینی قانون‌های نادرست و پر پیچ و خم، حاکمیت نظام بروکراسی، کندی نظام اجرایی کشور و استان، نظامندهای دیر هنگام و بعضاً تبعیض‌آمیز و نکبت‌بار، قضاوت‌های اعجاز آور و بی‌تناسب و بعضاً ظالمانه و با گذشت‌های بی‌اساس، انتخاب تسهیلات بانکی کشنده مبتنی بر ربای مرکب از نکبت‌های جامعه و از موانع سرمایه‌گذاری است.
فرزاد نجات نیا نیز در گفت و گو با کبنا با اشاره به اینکه با وجود پتانسیل‌های زیاد در استان ولی بیکاری مشکل اساسی است اظهار کرد: بیکاری خود زمینه ساز اهم آسیب‌های اجتماعی است.
نجات نیا عنوان کرد: جهاد امروز باید از نوع جهاد اقتصادی باشد که نیازمند استمرار و مداومت در برنامه‌های توانمند سازی نسل‌های پایه دارد.
وی افزود: نمی‌شود در استان ادعای رونق اقتصادی کرد اما نسل‌های پایه ما کاملاً بیگانه با کارآفرینی باشند.
نجات نیا اساس این موضوع را فرهنگ استان و نظام اموزشی اشتباه دانست که همراه با آموزش مهارت نیست.
وی با اشاره به تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور شهرستان گفت:6 نفر از دانشجویان تک رقمی سال قبل را نیز از سراسر کشور برای مشاوره و هدایت تحصیلی به همایش دعوت کردیم.
نجات نیا بحث پایش و هدایت شغلی برای شرکت کنندگان در همایش را از دیگر برنامه‌های دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
من موندم بعضی ها چی فک کردن، دولتخواه جان اونی که قبولش داری ول کن برو برس به زندگیت، تو اگر تونستی خودتو سر و سامان بده بعد بیا ادعایی سهم خواهی کن...
Iran, Islamic Republic of
دولتخواه به قول خودش اصلاحطلب ولی به واقع قوم گرا در همایشی که نجات نیا اصول گرا متولی امر است چکار میکنه، این هم نمودی دیگر از قوم گرا بودن آقایان
حسینی فعال سیاسی و از مبارزان با مفاسد اقتصادی در استان
Iran, Islamic Republic of
اگر حضرتعالی با جایگاه ویژه و ارزشمندی که دارید و در فکر مردم و انقلاب باشید و رهنمودهایتان اجرای سیاست های کلی نظام و برخورد با مفاسد اقتصادی باشد. حضرت آقا همه چیز حل میشود.
خد ارا ناظر و شاهد بر گفتار و اعمال خود بدانید و باید در روز قیامت در مقابل خدا و خون شهدا و آرمان های اسلام انقلابی جوابگو باشید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1