تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۱۱۲۶۴
امیر حمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب گچساران:

مرگ یک زندانی در گچساران/ زندانی در بیمارستان فوت کرد

۳
۱
مرگ یک زندانی در گچساران/ زندانی در بیمارستان فوت کرد
کبنا ؛در پی ادعای رسانه‌های معاند درباره فوت یک زندانی در زندان گچساران، امیرحمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به این ادعاها پاسخ داد و گفت: این زندانی پس از مراجعه به درمانگاه زندان و معاینه توسط پزشک زندان بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی منتقل و به مدت یک ساعت تحت درمان قرار می‌گیرد که بعلت ایست قلبی در بیمارستان فوت می‌کند.
وی در ادامه عنوان کرد: این فرد روز ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ عصر از بند متادون به درمانگاه زندان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک زندان و نیاز به مصرف متادون، طبق دستور نامه پزشک تزریق انجام می‌شود و پس از صرف شام و استراحت ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه شب به افسر نگهبانی مراجعه و اعلام می‌کند که حالت تهوع و تنگی نفس دارم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران تصریح کرد: به دلیل تسریع در روند درمان از طریق رئیس زندان و با خودروی زندان بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که تا ساعت ۲۳ آن شب تحت درمان بوده است؛ اما به دلیل سابقه بیماری قلبی و تنفسی نامبرده به‌یک‌باره دچار ایست قلبی می‌شود و در بیمارستان فوت می‌کند.
این مقام قضایی اضافه کرد: طبق معاینات پزشکی قانونی و کالبد گشایی علت فوت ایست قلبی است و این فرد یک ساعت در بیمارستان تحت درمان و مداوا بوده است.
 وی در رابطه با سوابق کیفری این متهم گفت: این فرد به اتهام تهدید و اخاذی با سلاح سرد و آدم‌ربایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گچساران تحت قرار تأمین کیفری از نوع بازداشت موقت بوده و سوابق متعدد کیفری با مصادیق قاچاق مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی، جنجال و عربده‌کشی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ضرب‌وجرح عمدی با سلاح سرد و مزاحمت برای بانوان در سطح شهر داشته است.
 بازیار اضافه کرد: دلایل کافی از سوی پزشکی قانونی و صورت‌جلسات تحقیقات نیروی انتظامی و اخذ اظهارات مطلعان و سایر اعترافات متهمان پرونده مبنی بر توجه اتهامات آدم‌ربایی و تهدید با چاقو در شعبه بازپرسی گچساران وجود دارد.

منبع: میزان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد .
پرستار
Iran, Islamic Republic of
سلام
امپول متادون در زندان وجود نداره ،شربت متادون وجود داره ،که خوراکیه لطفا تصحیح بفرمایید .
مهدی
Iran, Islamic Republic of
صورت خوشی نداره حالا که فرد مرده بیایید سوابق کیفری شو بریزید روی دایره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1