تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۱۱۲۵۵
در نشست مطبوعاتی مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

رشد 64 درصدی عملکرد و ارائه خدمات درمانی در استان/ پیشنهاد مدیریت تامین اجتماعی به نماینده کهگیلویه

۰
رشد 64 درصدی عملکرد و ارائه خدمات درمانی در استان/ پیشنهاد مدیریت تامین اجتماعی به نماینده کهگیلویه
کبنا ؛مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجهیزات تشخیصی و درمانی و پزشکان درمانگاه تخصصی دهدشت طی سه سال اخیر ارتقا و افزایش یافت.

پیام اکبری در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت درمان در شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه افزود: با وجود شهرستان های چهارگانه(کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده) مانع تحقق اهداف ما برای توسعه مراکز درمانی در شهرستان کهگیلویه شد.

وی اظهارکرد: در سال 86 مصوب شد که درمانگاه عمومی شهر دهدشت به درمانگاه تخصصی ارتقاء پیدا کند اما متاسفانه به علت نداشتن فضای فیزیکی و تجهیزات لازم نتوانست توسعه و ارتقاء یابد و تنها نام این درمانگاه تغییر کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از دو سال پیگیری و تلاش تنها مجوز اضافه شدن 600 متر به فضای فیزیکی این درمانگاه داده شد که متاسفانه این مجوز نیز در سازمان متوقف شده است که فضای 300 متری با بازسازی و جابه جایی قسمت های مسکونی و پشتیبانی به این درمانگاه اضافه کرده ایم.

اکبری تصریح کرد: پزشکان متخصص درمانگاه دهدشت دو برابر شده، تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز درمانی ارتقاء یافت، تجهیزات تشخیصی درمانی به روز شد و مجوز تبدیل رادیولوژی آنالوگ این درمانگاه به دیجیتال در پایان امسال صادر شده است.

وی ادامه داد: دستگاه آندوسکوپی این درمانگاه طی سال 96 با اعتبار 600 میلیون تومان خریداری و در خرداد ماه امسال نیز شروع به کار کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درمانگاه تخصصی دهدشت در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کند و شهر دهدشت 58 هزار نفر بیمه شده دارد.

اکبری در خصوص وضعیت درمان تامین اجتماعی در شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی اضافه کرد: به نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پیشنهاد داده ایم که پیگیری کنند تا از محل اعتبارات سه درصد نفت یک درمانگاه عمومی برای شهر لیکک ساخته و احداث شود تا سازمان تامین اجتماعی که دو هزار متر زمین نیز در این شهر دارد نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی این استان گفت: برای راه اندازی درمانگاه در سی سخت، ایجاد و راه اندازی درمانگاه، در یک شهر حداقل 20 هزار بیمه شده باید وجود داشته باشد که هم اکنون درحال پیگیری ایجاد و راه اندازی درمانگاه شهر سی سخت هستیم.
اکبری افزود: روزانه به طور میانگین دو هزار مراجعه کننده به بخش های مختلف پلی کلینیک تخصصی یاسوج داریم.
وی با بیان اینکه تجهیزات این پلی کلینیک را ارتقا داده ایم، افزود: 27 پزشک عمومی، متخصص و دندان پزشک قبل از سال 95 در این پلی کلینیک به مردم خدمت می کردند که هم اکنون این تعداد به 62 پزشک رسیده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این مرکز درمانی در دو شیفت صبح و عصر فعالیت دارد البته دو هزار متر زمین در جوار این مرکز داریم که جهت توسعه به فضای فیزیکی پلی کلینیک اضافه می شود.
اکبری تاکید کرد: در بخش سرپایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان 95 درصد و در بخش بستری 85 درصد رضایتمندی مردم وجود دارد. بر اساس آمار ارائه شده 64 درصد رشد عملکرد و ارائه خدمات درمانی در استان داشته ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1