تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۴۱۱۲۵۰

برخورد 2 موتور سیکلت در محور پاتاوه - بهرام بیگی با 3 کشته و زخمی

۱
۱
برخورد 2 موتور سیکلت در محور پاتاوه - بهرام بیگی با 3 کشته و زخمی
کبنا ؛سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد دو موتورسیکلت در محور پاتاوه به بهرام بیگی در شهرستان دنا 3 کشته و زخمی بر جای گذاشت.
محسن جلیل از تصادف دو موتور سیکلت و کشته و مصدوم شدن سه نفر در محور پاتاوه به بهرام بیگی  در شهرستان دنا خبر داد.
وی عنوان کرد: این تصادف در منطقه پاتاوه رخ داد افزود: متاسفانه یک فوتی و دو مصدوم در پی داشت.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با اعلام این خبر بلافاصله پایگاه پاتاوه به محل اعزام شد افزود: به علت وضعیت بد حال هر سه مصدوم آمبولانس دشت بازار نیز جهت کمک به محل حادثه اعزام شد.
جلیل خاطرنشان کرد: هرچند تلاش تکنسین های اورژانس پاتاوه بینا و تیماس جهت احیا یک مصدوم تصادفی بی نتیجه ماند ادامه داد:  این مصدوم در درمانگاه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان در ادامه بیان کرد: دو مصدوم دیگر که در وضعیت بدخیم قرار داشتند با تلاش های تکنسین‌های اورژانس بعد از اقدامات  پزشکی مناسب به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شدند.
جلیل در ادامه این خبر نیز از انحراف خودروی پراید و برخورد با گاردریل در محور دهدشت به چرام خبر داد و افزود این تصادف  نیز ۲ مصدوم در پی داشت.
جلیل تصریح کرد: این تصادف  در ساعت ۱۳ و ۱۷ دقیقه در روستای القچین سلفی رخ داد که ۲ مصدوم در پی داشت که هر دو مصدوم توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دهدشت به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اسمان
Iran, Islamic Republic of
اقای سرپرست اورژانس چرا میگی ،شب حادثه دو موتور سیکلت امبولانس ۳۴دقیقه طول کشید تا رسید در صورتی که محل تصادف تا پایگاه پاتاوه فقط دو کیلومتر بود،اقای سرپرست اورژانس فقط مانور تحویل مردم نده شما که بیخبرین به دلیل دیر رسیدن اورژانس یکی از مصدومین در محل حادثه جان باخت و یکی دیگه هم در بیمارستان جان باخت و یکی دیگه هم تو کما هست ،اقای سرپرست اورژانس در ضمن به دلیل دیر رسیدن امبولانس یکی از مصدومین با ماشین شخصی انتقال داده شد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1