کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسیج همه امکانات برای مهار آتش در خامی باشت

31 تير 1398 ساعت 0:47

همچنین از اهالی محترم روستاهای این شهرستان ، بسیجیان و جوانان عزیز همکاری و همیاری جدی تری انتظار می‌رود تا بیش از این شاهد نابودی سرمایه ملی منابع طبیعی و محیط زیست منطقه نباشیم.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار بسیج تمامی امکانات استانی و شهرستانی برای مهار آتش در کوه خامی باشت شد.
وحید محمدی‌تبار گفت:با توجه به گسترش آتش‌سوزی کوه خامی(جنگل‌ها و مراتع روستاهای شادگان، شابهرام، لار، فتح، نیمدور و ...) کلیه ادارات و نهادهای شهرستان باشت و شهرستان‌های معین یعنی گچساران و چرام و همچنین ادارات کل استانی منابع طبیعی ، هلال احمر، جهاد کشاورزی و محیط زیست استان موظف هستند(مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان ) کلیه امکانات و نیروی انسانی خود را تا اطفاء و پایش کامل آتش‌سوزی در اختیار منابع طبیعی و فرمانداری شهرستان باشت قرار دهند
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بدیهی است هرگونه قصور و کوتاهی ادارات مذبور مورد پیگرد جدی قانونی قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: همچنین از اهالی محترم روستاهای این شهرستان ، بسیجیان و جوانان عزیز  همکاری و همیاری جدی تری انتظار می‌رود تا بیش از این شاهد نابودی سرمایه ملی منابع طبیعی و محیط زیست منطقه نباشیم.


کد مطلب: 411243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411243/بسیج-همه-امکانات-مهار-آتش-خامی-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1