تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۲۳۹
یادداشت|

رضایت و توفیقی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد

آرش پاداش
۱۲
۰
رضایت و توفیقی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000411/nf00411239-1.jpeg همگان واقف‌اند که جوهره و اصالت هر اجتماعی فرهنگ حاکم بر آن است، سخت‌افزار، راه‌ها، کارخانه‌ها و ... موردنیاز بشر می‌باشند و این‌ها به منزله جسم و کالبد جامعه می‌باشند امّا آنچه‌که حیات انسان پیش و بیش از این‌ها به آن وابسته هست معنویات و فرهنگ می‌باشد که این به‌مثابه روح و روان جامعه می‌باشد.
چندی است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با سرپرست اداره می‌شود که همین موضوع حساسیت جامعه را برانگیخته است، امّا آن چیزی که این اداره کل را در ویترین قرار می‌دهد و موجب این حساسیت‌ها شده است، دغدغه عموم جامعه نسبت به موضوع فرهنگ می‌باشد. به دلیل همین دغدغه‌ها و حساسیت‌ها اداره سازمانی به عریض و طویلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به وسیله سرپرست اداره میسّر نیست.
نگارنده معتقد است فرهنگ و هنر محل آزمون و خطا نیست به همین دلیل مدیریت فرهنگی و هنری استان باید به فردی کارآزموده و امتحان پس داده سپرده شود. در این بین خبری که موجب مسرّت روح لطیف اهالی فرهنگ، هنر و مطبوعات شده است مطرح‌شدن نام درخشان سیّد ضیاء رضاتوفیقی برای مدیریت کشتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌باشد. بی‌تردید سید ضیاء به دلیل تسلط وافر بر حوزه فرهنگ و هنر، پیشینه فرهنگی، عقبه اجتماعی و ارتباط نزدیک خود با دولت می‌تواند سکان کشتی فرهنگ را به دست گرفته و به ساحل آرامش رهنمون شود.
ایشان که سابقه ریاست ستاد دکتر روحانی در انتخابات سال 1396، فرمانداری شهرستان کهگیلویه و مدیر کلی ارشاد استان را در کارنامه پربار خود می‌بیند همواره در بین هنرمندان و کنشگران فرهنگی شخصیتی تکثرگرا و اهل مدارا شناخته می‌شود و از دوره مدیریت ایشان به بهار فرهنگ و هنر استان یاد می‌شود. پرواضح است حضور شخصیتی در تراز سید ضیاء رضاتوفیقی در این جایگاه مهم وزن و صلابت این اداره کل را بیش از پیش افزایش داده و موجب پویایی تصمیم‌گیری‌ها در عرصه فرهنگ استان می‌شود.
امید است استاندار محترم با حمایت از آقای رضاتوفیقی در برابر گروه‌های فشار که منافع شخصی خود را در مدیریت ایشان نمی‌بینند مردم فرهنگ دوست استان را به آینده کاری خود امیدوارتر کنند زیرا که دفاع از امثال رضاتوفیقی کمترین وظیفه هر انسانِ منصفی است که دل درگرو فرهنگ و تمدن استان عزیزمان دارد.
 گوش بگشای که بلبل به فغان می‌گوید
خواجه تقصیر مفرما گل توفیق ببوی

==========
آرش پاداش
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
خواهشا دیگه کنار برن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک از قبل براشون اماده کنید با مرغوب بعد ...
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا رضا توفیق میخواد مدیر کل بشه ! وای، وای
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
این اقا با حمایت از محمد بهرامی راننده ومهره پنهان استاد هدایت خواه در جریان اصلاحات ثابت کرد شاید در زمانی مثل ۲۰ سال پیش اصلاحطلب واقعی بوده وانوقت منافع برایش زیاد مهم نبود وبا تشکیل جریانی خود خوانده منافع شخصی خودوچند نفر محدود را به خواست جریان ترجیح نمیداد.بطوریکه سید بزرگوار تلویحا اعلام وچون اقایان تفسیر نادرست کردند صریحا اعلام کرد به جای بهرامی از خود هدایت خواه حمایت کنید .یعنی مخالفت کرد اما همین اقا وچند نفر دیگر حتی حرف سید که هنوز در آندوه صادق بود زمین گذاشتند اسکناسهایی که پناه داد را بر منویات سید باقر ترجیح دادند .حالا میخواد پست بگیره .اونم فقط ارشاد.خیر بنظر حقیر سزاوار چنین جایگاهی بوده اما حالا نیست .وسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته
...
Iran, Islamic Republic of
انصافا آقای رضاتوفیقی شایسته بهترینهاست... مدبر و کاردان
محمود
Germany
انصافا با حضور آقای رضاتوفیقی در راس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، وزن و جایگاه آن بیش از اندازه خواهد شد . امیدوارم این اتفاق بیفتد و هنر و فرهنگ در استان جانی تازه بگیرد .
Iran, Islamic Republic of
تاریخ مصرف رضا توفیقی تمام شده.
بنا براین اگر براساس استعلام باشد ایشان تحت هیچ شرایطی تائید نمیشوند!
مگر اینکه از 88 به بعد بعنوان نیروی مخبر در بین اصلاح طلبان حضور داشته باشد!!!!!!!!! تائید ایشان یعنی حدس و گمان وبرداشت دوستان اصلاح طلب در مورد ایشان درست بوده!!!!!!!!!!!!!!
دکتر اکبری
Iran, Islamic Republic of
هرکی تو ستاد روحانی آب هم خورده باید پست بهش بدن مگه خود روحانی کدوم وعده اش رو عملی کرده؟ این توقیفی. جز حامیان بوده الان سکان فرهنگ استان چرا باید بدست این بیفتد؟!!! حداقل درست و حسابی هم ....
اموزگار
Iran, Islamic Republic of
جدا اقای آزاد خردمند با اون همه تالیف و نویسندگی در زمینه داستان و شعر و مقالات علمی شایسته مدیرکلی است.
دلی خلیفه ای
Iran, Islamic Republic of
پناه برخدا بحق چیزهای ندیده ونشنیده این تالیفات گپ کی ایه
Iran, Islamic Republic of
ایشون از حامیان.و جای دارد که سکان نهاد مهمی چون فرهنگ و ارشاد به ایشان سپرده میشود. شاید آنان که چنین تصمیمی گرفته اند. به فرهنگ دینی و اسلامی باشد.
کاظم زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای رضاتوفیقی .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1