کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی مطرح شد

کریم فرخیانی: آقای روشنفکر برادر من است / نماینده مجلسی که در حوزه تقنین و نظارت تخصص ندارد، دچار زد و بندها و رانت‌خواری و ویژه خواری می‌شود / چرا استخدام‌های فله‌ای باید برای یک گروه خاص باشد

30 تير 1398 ساعت 21:07

فرخیانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهت فکری همه حرکت‌ها اخلاق و معنویت است، گفت: در این جلسه اسمی از آقای روشنفکر برده شد که باید بگویم، آقای روشنفکر برادر من است. ایشان برادر شهید و یک فرد تحصیل کرده و فرهنگی است


عصر امروز (یکشنبه 30 تیرماه) نشست هم‌اندیشی نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در حسینیه امام علی (ع) یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم، چهره‌های سیاسی اصولگرا، روحانیت، دانشگاهیان، فرهنگیان و بازاریان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست که به منظور معرفی کریم فرخیانی به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد، ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا به ایراد سخنرانی پرداخت و توضیحاتی در باره کاندیداتوری‌اش در دوره‌های مختلف داد.
فرخیانی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گریزی زد و گفت: بهره‌گیری از نیروهای جوانان در دهه پنجم انقلاب اسلامی حایز اهمیت است و با اتکا به نیروی جوانان ما به موشک نقطه زن و پهپادهای رادار گریز دست پیدا کردیم.
کاندیدای نهایی اصولگرایان در ادامه با بیان اینکه برخی نمایندگان مجلس به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند، گفت: عدم نظارت قوی در مجلس باعث برخی مشکلات در جامعه شده است و نمایندگان مجلس گاهی هنگام استیضاح وزیر دست به زد و بندها می‌زنند.
وی گفت: رانت‌خواری و ویژه‌خواری هم نتیجه عدم نظارت قوی در مجلس است.
کاندیدای نهایی اصولگرایان در ادامه به حجم پرونده‌ها در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی گریبانگیر پرونده‌های است که مربوط به مفاسد اقتصادی و وقت عظیمی را برای مبارزه با مفاسد می‌گذارد که این باز ربط به این دارد که ما در بحث تصویب قوانین و نظارت به خوبی به وظایف‌مان عمل نکرده ایم.
فرخیانی در ادامه گفت: در همین استان کهگیلویه و بویراحمد سال 97 حدود 107 هزار پرونده ورودی به دستگاه قضا بود.
وی کفت: اگر مجلس درست ریل گذاری کند برای مبارزه با فساد هیچ جای شبهه نیست و نماینده مجلسی که در حوزه تقنین و نظارت تخصص ندارد بدون شک نمی‌توانند مجلسی که در رأس امور باشد، پایه‌گذاری کند.

این کاندیدای اصولگرایان در ادامه افزود: نماینده مجلسی که بر روی لوایحی که به مجلس می‌آید، وقت نمی‌گذارد و از دریچه سیاست و رانت‌خواری و معامله گری امورات را می‌سنجد، چگونه می‌تواند به فکر مردم باشد.
وی در ادامه به استخدام‌های فله‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی زذ و گفت: چرا باید در استان کهگیلویه و بویراحمد استخدام‌های فله‌ای مربوط به یک طایفه خاص، گروه خاص و افراد خاص باشد.
فرخیانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهت فکری همه حرکت‌ها اخلاق و معنویت است، گفت: در این جلسه اسمی از آقای روشنفکر برده شد که باید بگویم، آقای روشنفکر برادر من است. ایشان برادر شهید و یک فرد تحصیل کرده و فرهنگی است

این خبر تکمیل می‌شود.
 


کد مطلب: 411235

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411235/کریم-فرخیانی-آقای-روشنفکر-برادر-نماینده-مجلسی-حوزه-تقنین-نظارت-تخصص-ندارد-دچار-زد-بندها-رانت-خواری-ویژه-خواری-می-شود-چرا-استخدام-های-فله-ای-باید-یک-گروه-خاص-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1