تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۱۱۲۱۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم / آبشاری پُر از دود / جرم مثل آب خوردن در پارک یاسوج / دست معاون «مزارعی» بر روی گلوگاه‌های فساد در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
فیلم / آبشاری پُر از دود / جرم مثل آب خوردن در  پارک یاسوج / دست معاون «مزارعی» بر روی گلوگاه‌های فساد در ادارات کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛هر عملکرد و یا رفتاری که بدون مطالعه و کار دقیق کارشناسی انجام بگیرد، پیامدهای منفی در پی دارد و اگر این عملکرد از سوی ادارات دولتی سر بزند، بازتاب منفی آن یقیناً بیشتر خواهد بود و بی‌اعتمادی نسبت به دستگاه‌های دولتی دوچندان خواهد شد. پارکی در کنار رود بشار یاسوج احداث می‌شود و مثل آب خوردن، آب آن را می‌برد و الان هم مشخص نیست که چه کسی باید پاسخگوی آن باشد. و یا مکان گردشگری همانند آبشار یاسوج که بی در و پیکر است و هر کس زورش رسید در آن مکان جای را به نام باغ تفریحی بنا کرده است و متأسفانه در سایه غفلت دستگاه‌های فرهنگی و ناظر شاهد گسترش رفتارهای نامناسب و رواج آسیب‌های اجتماعی هستیم.
مسئله‌ای دیگری که در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق می‌افتد، ساخت و سازهای غیرمجاز است که بعضی از سهل انگاری و بی‌توجهی ادارات دولتی و نهادهای مسئول سوء استفاده می‌کنند و ساختمان‌های مسکونی و یا اقتصادی و تجاری را می‌سازنند و در صورت برخورد قانون با آنها، عواقب بدی برای نظام اسلامی خواهد داشت و متأسفانه بعضی از مردم آن را پای این نظام می‌نویسند.
 
جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست «سید عیسی حسنی» معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه‌ی که در سالن جلسات دادگستری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، سید حسنی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مهمترین کارگروه ها و جلساتی که قوه قضائیه روی آن نظر خاصی دارد، کارگروه پیش بینی و پیشگیری از بافت های ناکارآمد است، اظهار کرد: پیشگیری، آموزش و انذار برای کمک کردن به مدیران است. و اینها سیاست‌های کلی دستگاه قضا می‌باشد.
حسنی با اشاره به وضعیت نامناسب آبشار یاسوج، گفت: آبشار یاسوج محیط سالمی نیست، یا پر از دود است و یا مناظر غیرقابل تحملی دارد.
وی در ادامه به سهل انگاری برخی ادارات دولتی گریزی زد و گفت: چرا بعضی دستگاه‌های دولتی به هنگام مشاهده ساخت و سازهای غیرمجاز از همان ابتدا جلوی آنها را نمی‌گیرند، وقتی مستحدثاتی ساخته شد، دادستان نمی تواند که هر جا رسید، بگوید مثلاً این 50 خانه را همین الان وارد شوید و تخریب کنید. این عواقب و عوارضش برای نظام بد است.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه پارک ساخته‌ایم، و بدون برنامه، گفت: پارک ساحلی یاسوج را آب با خود برد و آن همه هزینه‌ها را بیت المال متحمل شد و البته بر علیه عوامل آن اعلام جرم شد و قطعاً با مسببین آن وفق مقررات و قانون برخورد خواهد شد.
حسنی در ادامه با بیان اینکه بعضی کارها رنگ و بوی انتخابات می‌دهد، و گفت: پایین تر منطقه کهگیلویه و بویراحمد، فلان مسئول از بهمان اداره دارد، چه کاری انجام می‌دهد؟! و آیا برخورد آن مسئول قانونی است و یا انتخاباتی. بعضی موارد را من مستقیماً با مدیران کل تلفنی صحبت کردم و تذکر داده‌ام. یک مورد هم کتبی نوشتم.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به اموال ادارات هم اشاره کرد و گفت: اموال ادارات باید خیلی سریع به ثبت برسند. چرا که یکی از گلوگاه‌های فساد اراضی و اموال در اختیار ادارات است و ما مصوب کردیم که هر گونه نقل و انتقال و یا سند گرفتن اموال و یا اراضی دولتی باید به اطلاع دادستان برساند. و اگر کم و زیادی شد و یا به خاله، یا خُرزو، دوست و یا رفیقی واگذار شد، اینها رصد و پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
حقیقتا مزارعی برای برخورد با جرایم در استان دست تنهاست وکارشکنی زیادی وجود داره
Iran, Islamic Republic of
از. هم در مقابل دولت روحانی بر نمی آید چون اینقدر. که هر کاری می کنند
الی
Romania
واقعا یاسوج بی در و.پیکر و بی قانونه.هر جا اب رد میشه گرفتن خداتومن ورودی میگیرن.کی به اینا نظارت میکنه؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1