تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۲۰۹

ترامپ، احمدی‌نژاد را در توئیتر فالو کرده است؟

۲
۱
ترامپ، احمدی‌نژاد را در توئیتر فالو کرده است؟
کبنا ؛در حالی احمدی نژاد از ارسال نامه به توئیتر ترامپ سخن گفته که به ادعای نیویورک تایمز، ترامپ احمدی نژاد را فالو نکرده است.
به گزارش کبنا، احمدی‌نژاد روز جمعه در مصاحبه تلفنی خود با روزنامه نیویورک‌تایمز خواستار گفتگو برای حل اختلافات ریشه‌ای بین ایران و آمریکا شده است. (اینجا)
او در این گفت و گو درباره نامه هایی که برای ترامپ نوشته، گفته است:  ۳ بار برای ترامپ نامه نوشتم ؛ نخستین آن در فوریه ۲۰۱۷ و برای تبریک بابت پیروزی ترامپ در انتخابات بوده، دومین آن در ژوئن سال ۲۰۱۸ و یک ماه  پس از خروج یکجانبه آمریکا از برجام؛ سومین آن هم ماه گذشته و در پی تشدید تنش دو کشور در منطقه خلیج فارس ارسال شده است.
احمدی نژاد تاکید کرده که این نامه‌ها را از طریق ای‌میل آدرس کاخ سفید، ای‌میل سفارت سوییس و نیز اکانت توییتری شخصی ترامپ ارسال کرده است.
در همین ارتباط نیویورک تایمز نوشت: هنوز معلوم نیست آیا ترامپ نامه‌های احمدی نژاد را خوانده باشد، سفارت سوییس پاسخی به نیویورک تایمز درباره دریافت و ارسال نامه‌های احمدی نژاد نداد و کاخ سفید هم در این باره اظهار بی‌اطلاعی و اطلاعات جزئی منتشر کرده و گفته  ارسال مستقیم نامه‌ها به توییتر ترامپ هم معلوم نیست آنها را به دست او رسانده باشد چون ترامپ در توییتر عده معدودی را تعقیب (فالو) می‌کند که احمدی نژاد جزء آن لیست نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر این نامه نگاری ها ومصاحبه ها مخالفت با نظریه ولی فقیه نیست پس چیست وقتی رهبر معظم انقلاب که فصل الخطاب است می فرمایندامریکا شخص ترامپ مورد اعتماد نیست یعنی شایستگی مذاکره ندارد چرا این آقا میاد کاغذ پرانی میکند یعنی میخواد بفرمایید که سخنان رهبری حجت را بر ما تمام نکرده سخنان رهبری را باید بر روی لوح زرین با آب طلا برای این عصر واعصار آینده در رابطه با خبیث بودن دولتهای رذیل آمریکا نوشت وسبک مغزهای که با نامه پرانی میخواهند سخنان رهبری را نغز کنند باید بدانند که مردم مطیع مطلق ولی زمان خود می باشند باید بدانند اگر زمانی مسولیتی گرفتند در نظام جمهوری اسلامی ایران به تفویض اختیار همین ولایت مترقی فقیه است وگرنه شما عددی نیستید مگر نمی بینید نمی فهمید مردم این همه فشار وسختی را تحمل می کنند برای اجرای فرمان رهبر خویش می باشند ولایت فقیه یعنی ولایت خدا بر جامعه یعنی اطاعت از رهبری اطاعت از فرمان ودستورات الهی مردم رهبری و ولایت فقیه را فصل الخطاب میدانند واوامر او را از جان ودل پذیرفته اند چون میدانند جز رضای خدا وخلق خدا قدمی بر نمی دارد پس ای کوردان به لانه خود بخزید چون خط قرمز مردم فرمان رهبری ایست وخط قرمز رهبری دستور ورضایت خداست شما به فکر خط قرمزهای. و سخنان شما هیچ گونه مشروعیت واعتباری نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
درود دکتر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1