تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۱۱۱۹۴
سلامت

شام عروسی با طعم گوشت های فاسد /معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در دهدشت

۰
شام عروسی با طعم گوشت های فاسد /معدوم سازی ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در دهدشت
کبنا ؛رئیس اداره دامپزشكي کهگیلویه از كشف و ضبط بیش از ۲۰۰ كيلوگرم گوشت گوسفندی غیرمجاز در اجراي طرح مشترک دامپزشکی و تعزیرات حکومتی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی دهدشت خبر داد.
سید علی اکبر حسینی،رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه با تائید این خبر اظهار کرد:کارشناسان دامپزشكي کهگیلویه در قالب تيم هاي مشترک بازرسي با تعزیرات حکومتی از واحدهاي صنفي عرضه مرغ،گوشت،ماهي،مراكز تهيه و توزيع غذا و رستوران ها اين ميزان فرآورده خام دامي فاسد را كشف و ضبط كردند. 
وي با اشاره به اينكه اين ميزان فرآورده خام دامي فاسد در کوره لاشه سوز کشتارگاه دام دهدشت امحا گردیده است،افزود:گوشت های گوسفندی مکشوفه در منطقه تنگاری یاسوج توسط قصابان و مراکز غیر مجاز کشتار دام ذبح،در شرایط کاملاً غیربهداشتی حمل و نگهداری و در یکی از کارخانه های یخ این شهر بمنظور استفاده در مراسم جشن عروسی شناسایی و با همکاری تعزیرات حکومتی معدوم گردید.
 رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه گفت:تيم هاي بازرسي دامپزشكي در طول شبانه روز به مراكز تهيه و توزيع غذا،قصابي ها و مرغ فروشي ها مراجعه و متخلفان عرضه فرآورده هاي خام دامي فاسد را پس از تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي مي كنند. 
حسینی با اشاره به اينكه دامپزشكي با هرگونه توزيع گوشت و مرغ فاسد يا حمل غير مجاز بشدت برخورد مي كند، تاكيد كرد: بازرسي از واحدهاي مختلف صنفي نظير مرغ فروشي ها، رستوران ها و قصابي ها در راستاي تامين امنيت غذايي شهروندان با جديت ادامه دارد. 
وي يادآور شد: مردم ضمن توجه به تاريخ توليد و مصرف محصولات دامي، از خريد و مصرف فرآورده هاي خام دامي بدون مهر دامپزشكي و برچسب معتبر،گوشت چرخ كرده از قبل آماده شده در بسته بندي متفرقه و فرآورده هاي خام دامي از مراكز غير معتبر و بدون مجوز بهداشتي دامپزشکی خودداري و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي مراتب رابه  سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1