تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۱۱۱۷۳

خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۳۰ روستای دیشموک

۰
خدمات‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به ۳۰ روستای دیشموک
کبنا ؛
بسیج جامعه پزشکی در روستاهای محروم بخش دیشموک در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی،پرستاری و مشاوره ای خدمات رسانی کردند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سپاه کهگیلویه،بسیج جامعه پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای محروم بخش دیشموک در زمینه پزشکی، دندانپزشکی، مامایی،پرستاری و مشاوره ای با جامعه هدف ۳ هزار نفری خدمات رسانی کردند.
قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت:از یک ماه گذشته با همکاری و ایجاد تفاهم نامه بین کمیته امداد، سپاه فتح و علوم پزشکی استان مقرر شد که تیم‌هایی برای خدمات رسانی به منطقه دیشموک اعزام شوند.
وی افزود:ده تیم از امروز صبح تا فردا بعد از ظهر در قالب اقدامات پیشگیرانه در حوزه بهداشت محیط و تغذیه،مامایی ، مشاوره های روان پزشکی برای افراد مورد هدف ارائه می شود.
مبشری از ویزیت بیماران در زمینه های فوق خبر داد و گفت: به بیماران روستاهای دیشموک خدمات بهداشتی  و درمانی با حضور متخصصین و پزشکان مجرب از صبح تا الان ارائه گردیده و این برنامه تا فردا عصر ادامه دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان از همکاری سپاه فتح استان در قالب تیم دندانپزشکی خبر داد و اظهار کرد:سپاه فتح خدمات بهداشتی و دندانپزشکی در بیش از ۳۰ روستای بخش دیشموک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارائه داد که بیمارانی که نیاز به ارجاع به متخصص داشته باشند به صورت رایگان ارجاع داده می شوند.
وی گفت: سپاه فتح استان و کمیته امداد در زمینه های اشتغال، ساخت مسکن مددجویی و خدمات دهی بهداشتی با هم همکاری دارند که در آینده نزدیک خدمات مسکن به بهره برداری می رسد.
مبشری از خدمات دهی بسیجیان تقدیر کرد و با اشاره به مشکلات زیرساختی بخش دیشموک گفت:منطقه دیشموک منطقه ای بکر و دست نخورده است که جا دارد مسئولین نهادها، محرومیت های بخش دیشموک را ببینند و زمینه رشد این منطقه را فراهم کند.
مدیرکل کمیته امداد استان از جوانان دیشموکی جهت ارائه راهکار و مطالبه گری از مسئولین دعوت کرد و افزود:از جوانان این منطقه خواهانم که در زمینه های برون رفت بخش دیشموک از مشکلات راهکار ارائه دهند و از مسئولین مختلف جهت پیشرفت منطقه مطالبه گر باشند تا با مشارکت مردم زمینه رشد اقتصادی و بهداشتی مردم را فراهم کنیم.
گفتنی است بسیجیان جامعه پزشکی به صورت جدی و پیگیر به خدمات رسانی در بخش دیشموک مشغول هستند و مردم بخش دیشموک رضایت خود را از حضور این مسئولین و بسیجیان جهت برطرف کردن مشکلات آنان اعلام کردند.
همچنین علی ساداتی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گفت: ۵۰ نفر پزشک، ماما، پرستار، دندانپزشک و روانشناس جهت خدمات رسانی در زمینه های پزشکی، درمانی،دندانپزشکی، بیمارهای زنان و آسیب های اجتماعی به همراه سایر ادارات همراهی کردند.
وی از همکاری شبکه های دنا، افق و مستند جهت پوشش گسترده این برنامه خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1