تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۱۱۵۸
نماینده مردم گچساران و باشت

نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم/ جامعه تحمل چند فشار همزمان را ندارد

۶
۰
نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم/ جامعه تحمل چند فشار همزمان را ندارد
کبنا ؛غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و عضو فراکسیون امید مجلس، با اشاره به سخت‌گیری‌های اجتماعی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور، گفت: آسیب‌های اجتماعی در جامعه دلایل متفاوتی دارد، اما زمانی که جامعه تحت فشار قرار می‌گیرد بهتر است حکومت فشار مضاعفی وارد نکند و فشارها همزمان نشود.
او ادامه داد: اصلاحات ساختاری، رفتاری، اجتماعی و سیاسی در کشور دنبال می‌شود، اما در شرایطی که جامعه مشکل دارد نباید این اصلاحات را همزمان با آن مشکلات پیش برد.
این نماینده مجلس تأکید کرد: گرچه ممکن است برخی از این مبانی، ارزشی باشد اما نباید فشار بر مردم را زیاد کنیم. برخی مواقع این فشارها را درجایی وارد می‌کنند که تأثیرات سیاسی، خانوادگی و اجتماعی دارد، درحالی‌که جامعه تحمل چندین فشار همزمان را ندارد.
تاجگردون با اشاره به ورود نهادهای قضایی و انتظامی به موضوع حجاب، گفت: این نهادها ضابط هستند و بحث قضایی و حقوقی نیست؛ برای مثال در قانون تأکید شده که قوه قضاییه و نیروی انتظامی ضابط اجرایی باشند و درست نیست که نهاد دیگری جز این نهادها جلو بیاید؛ اما من به این افراد ضابط می‌گویم باید فشار را کمتر کنند.
او عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط می‌تواند دخالت کند، اما حتی آنجا که ضابط قانونی هستند هم می‌توانند، فشار را کم کنند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در پایان درباره تأثیر فشارها بر اتحاد ملی، گفت: این موضوع ارتباطی به اتحاد ملی ندارد. قوانین باید رعایت شود، اما نباید فشار وارد کنند.

منبع اعتماد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نگو. تو اگه بلد بودی به عنوان رئیس برنامه مجلس اینگونه کشور را به ورطه ی بدبختی نمیکشاندی
اگاه
Iran, Islamic Republic of
تا امثال. هستن قشر ضعیف ضعیف تر میشه و قشر ثروتمند دارا تر میشه
Romania
اصلا نظرت کارشناسی شده نیست ارزشی ترین ومقید ترین بخش جامعه بخش مستضعفین جامعه است اصل انقلاب را پا برهنگان ومستضعفین همراهی وهمکاری کلا انقلاب متعلق به مستضعفین می باشد درسته که مرفهین بی درد بر مسند نشسته وبر گرده مستضعفین نشسته اند سرمایه داران که به این چیزها پایبند نبودند ونیستند مردم حداکثر فشار را تحمل می کنند برای حفظ حجاب اخلاق وارزشها البته صد درصد مخالف رفتار تحگمی وژاندارمی و ریا کاری وبرهم زدن جلسات شاد مردم هستیم ولی نیازی به چنین دیدگاهی در رسانه ها نیست چون اینطور استنباط میشود که فاسدین جامعه فقط محرومین وفقراجامعه است جامعه نیاز به شادی ونشاط پاک دارد تحکم وفشار در هر شرایطی بازتاب منفی داشته عده ای میخواهند نظرات خودشان را بر زندگی مردم تحمیل کنند ودر مجالس شخصی خودشان همان تا عرش بلند میشود ولی لبخند ملیح مردم را همراه یک دست زدن آرام را بر نمی تابند جهت هر انچه از دل براید بر دل نشیند نه به آن شوری شور نه به این بی نمکی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای معمار اقتصاد و سلامت این روزها چطورید؟؟؟؟؟
جناب میر شکار که لقب معمار و ستون اقتصاد ایران را نمیدانم به چه مبنایی به شما داده اند چه خبر از اقتصاد و سفره ی مردم؟؟؟؟؟
خبری داری؟؟؟؟
میدانید چه به زندگی مردم،می دانید چقدر اختلاف طبقاتی رو بالا بردید؟؟؟؟
چه کسی باید جواب بدهد بجز شما
ل
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد مردم را نابود کردید
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
اقتصادی که میرشکالش شماباشیدبهترازاین نمیشود.تورم بالارکودفراگیر،بیکاری بالا،تولیدپایین،قاچاق بالا،ارزش پول ملی زیرصفر،هشت ساله که شماازتصمیم گیران اقتصادمملکت هستیدچکارمثبتی انجام دادید؟کاررابه جایی رساندیدکه میگوییم صدرحمت به دوران احمدی نژاد.فقط جیب خودتان وبستگانتان پرشد.این هم به مزورمشخص میشوداین همه .راازکجاآورده اید؟آیت الله رییسی سربیت المال بااحدی شوخی ندارد.اندکی صبر.دوره وعده های توخالی به سراومده است.دستتان برای مردم روشده است.قشقایی علناازت جداشدبویراحمدگرمسیرازچپ وراست بازینلزاده هستند..این خط این هم نشان نصف ذورگذشته رای نمی آوری تازه .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1