کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور متنی صورت گرفت

قدردانی کارگران کارخانه قند یاسوج از دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد و بازپرس شعبه چهارم دادسرا

27 تير 1398 ساعت 9:47

خبر شلیک موشک و سقوط پهباد پیشرفته آمریکائی باعث مسرت و خوشحالی تمامی مردم ایران گردیده و خبر صدور قرار نهائی کیفرخواست متهمین معامله کارخانه قند یاسوج و استرداد آن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان و کارگران اخراجی کارخانه قند به مراتب از سقوط پهباد آمریکائی شیرین‌تر بوده و مردم استان و کارکنان کارخانه قند شبانه روز برای سلامتی شماها دست به دعا دارند.


سهامداران و کارگران کارخانه قند یاسوج بعد از صدور کیفرخواست برای متهمین معامله کارخانه قند یاسوج با صدور پیامی از دادستان مرکز استان و بازپرس شعبه چهارم دادگستری قدردانی کردند.
به گزارش کبنا، متن ارسالی برای سایت خبری کبنا به شرح زیر است؛

جناب آقای کرمی دادستان محترم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و جناب آقای حبیب منش بازپرس شعبه چهارم دادسرای یاسوج
سلام علیکم
خبر شلیک موشک و سقوط پهباد پیشرفته آمریکائی باعث مسرت و خوشحالی تمامی مردم ایران گردیده و خبر صدور قرار نهائی کیفرخواست متهمین معامله کارخانه قند یاسوج و استرداد آن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و کارکنان و کارگران اخراجی کارخانه قند به مراتب از سقوط پهباد آمریکائی شیرین‌تر بوده و مردم استان و کارکنان کارخانه قند شبانه روز برای سلامتی شماها دست به دعا دارند که در این دهه کرامت به این مردم شادی مضاعف بخشیدید. خداوند متعال پشت و پناهتان بوده و همواره سربلند، موفق و پیروز باشید.
سهامداران و کارگران کارخانه قند یاسوج
 


کد مطلب: 411136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411136/قدردانی-کارگران-کارخانه-قند-یاسوج-دادستان-مرکز-کهگیلویه-بویراحمد-بازپرس-شعبه-چهارم-دادسرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1