تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۱۱۱۰۸
رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد:

راهیابی مستند«جوکر» به جشنوراه سراسری موج کیش

۰
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمدگفت: فیلم مستند " جوکر" از تولیدات حوزه هنری این استان به جشنواره سراسری موج  که در جزیره کیش برگزار می شود راه یافت.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد،شریف اسلامی گفت: جشنواره سراسری موج از چهارم تا هفتم شهریور 98 در دو بخش فیلم داستانی و مستند در جزیره کیش برگزار می شود .
وی بیان کرد: 1600 فیلم از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شده است که 20 فیلم داستانی و 18 فیلم مستند پذیرفته شده اند و در مجموع 39 اثر با هم رقابت خواهند کرد.
اسلامی بیان کرد: فیلم مستند جوکر به  نویسندگی و کارگردانی  سجاد ایمانی با موضوع  آسیب های اجتماعی و بیکاری تولید شده است و زندگی چند جوان شهرستانی که قصد مهاجرت به  اروپا را دارند روایت می کند.
وی بیان کرد: سایر عومل  تولید این فیلم عبارتند از: تصویربرداران: سجاد ایمانی، محمد سلیمی‌راد، صدابردار: بهنام احسانی، صداگذار: آرش قاسمی، تدوینگران: سجاد ایمانی، رضا دانش‌پژوه، امید شریفی، مدیر تولید: سامان رشیدی، دستیار کارگردان: فرزاد احمدی عکاس: سیدحسن سجادی، تهیه‌کننده: سجاد ایمانی، رضا شریفی، تهیه شده در: شرکت فیلمسازی ممسنی.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: فیلم مستند " جوکر" پیش از این نیز در جشنواره  منطقه ای اروند, جشنواره منطقه ای کهگیلویه  و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران،تندیس بهترین فیلم مستند را کسب کرد.
اسلامی گفت: همچنین این فیلم مستند در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران  به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان انتخاب و معرفی شد.
نویسنده و کارگردان مستند "جوکر"  نیز گفت: بیکاری از جمله عواملی است که باعث می شود جوانان به کارهای خلاف کشیده شوند به همین خاطر با ساخت این مستند قصد داشتم که مسئولان مربوطه را بیشتر درگیر موضوع بیکاری جوانان شهرستانی کنم تا شاید تدابیری برای حل این معضل بیندیشند.
سعید ایمانی افزود:  تا کنون مستند جوکر در جلساتی با حضور مسئولان دادگستری و 50 بازپرس ویژه  دستگاه قضایی اکران شده است که با استقبال خوبی همراه بود و مسئولان نیز در صدد هستند که موضوع بیکاری جوانان در شهرستان ها را بیش از پیش مد نظر قرار دهند و در راستای کاهش آن اقدامات موثری انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1