کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بی‌اعتنایی مدیران کهگیلویه و بویراحمد به آسیب‌های اجتماعی / لزوم برخورد قانونی با مدیران بی‌توجه

25 تير 1398 ساعت 21:07

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران همه جلسات حوزه فرهنگی و اجتماعی را جدی بگیرند و حضور پر رنگی داشته باشند.در جلسات با رعایت حرمت‌ها کسی را از جلسه بیرون نمی‌کنیم اما بی‌اعتنایی‌ها را به استاندار اطلاع می‌دهیم و مجددا تاکید داریم که مدیران حضور فعالی داشته باشند.


آسیب‌های اجتماعی و حوزه فرهنگی یکی از مقوله‌های مهم جامعه به شمار می‌رود. و اگر مسئولان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی برنامه نداشته باشند، روز به روز در جامعه گسترش پیدا می‌کنند. مسئولان کهگیلویه و بویراحمد گاهی نسبت به جلسات امور اجتماعی بی‌تفاوت هستند و در جلسات حضور کمرنگی دارند. محمد کاظم نظری معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بی اعتنایی مسئولان این استان نسبت به جلسات فرهنگی گلایه کرد و گفت: ما حرمت مدیران را داریم، اما این بی‌توجهی را گزارش می‌دهیم. البته موضوعی که در این جا روشن است، قطعاً با گزارش دادن بی‌توجهی مسئولان نسبت به مسائل اجتماعی و فرهنگی مشکلات آسیب‌های اجتماعی این استان رفع نمی‌شود. بلکه با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی باید نگرانی‌های این حوزه را جلوگیری کنیم.
سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نقش روحانیت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان تأکید کرد و در بخش نخست سخنان خود در نشست پیش از ظهر امروز (25 تیرماه 98) آسیب‌های اجتماعی بر لزوم توجه به جلسات فرهنگی و اجتماعی توسط مدیران دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مدیران بدانند اسامی کسانی که در جلسات حضور پیدا نکنند به دفتر استاندار ارجاع و بعد از جمع‌بندی به مقام مافوق آنها در تهران ارسال می‌شود تا تصمیم‌گیری شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران همه جلسات حوزه فرهنگی و اجتماعی را جدی بگیرند و حضور پر رنگی داشته باشند.در جلسات با رعایت حرمت‌ها کسی را از جلسه بیرون نمی‌کنیم اما بی‌اعتنایی‌ها را به استاندار اطلاع می‌دهیم و مجددا تاکید داریم که مدیران حضور فعالی داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است، افزود: پیشگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد،ضمن اینکه نقش روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی به فراموشی سپرده نشود.
این مسوول بیان کرد: برای کاهش برخی معضلات نظارت بر باغات و تالارهای عروسی بیشتر شود.
در ادامه این نشست حجت‌الاسلام سید علی‌فتح میرمحمدی با اشاره به اقدامات حوزه فرهنگی اجتماعی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله مصرف مشروبات الکلی گفت: با 5 موسسه در زمینه پیشگیری و مقابله با توزیع و مصرف مشروبات قرار داد منعقد شد و مبلغی هم برای اجرای آموزش‌ها و برنامه‌ها در اختیار آنها قرار گرفت.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین خصوص 42 برنامه برای جوانان و نوجوانان در معرض خطر برگزار و 420 نفر از مشاوره‌ در این خصوص بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به برگزاری 27 کارگاه آموزشی برای پیشگیری از مصرف مشروبات، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی برگزار شده است.
بنا بر این گزارش، لازم است که معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیران کم‌کار در حوزه اجتماعی برخورد قانونی و ویژه‌ای داشته باشند.


کد مطلب: 411087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411087/بی-اعتنایی-مدیران-کهگیلویه-بویراحمد-آسیب-های-اجتماعی-لزوم-برخورد-قانونی-بی-توجه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1