تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۱۱۰۸۴
امام جمعه یاسوج:

گفتار و عملکرد اعضای شورای نگهبان زیر ذره‌بین دشمن است

۲
۰
گفتار و عملکرد اعضای شورای نگهبان زیر ذره‌بین دشمن است
کبنا ؛رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر اعضا به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد که در 26 تیرماه تأسیس شد، امروز( 25 تیرماه 98) با حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
در این دیدار امام جمعه شهر یاسوج با بیان این که انقلاب اسلامی به درستی معجزه قرن است اظهار کرد: امام کاری انجام داد که به طور عادی و از دست آدم‌های عادی این کار بر نمی‌آمد البته دست خداوند پشت این قضیه بود.
وی با بیان این که استعمارگران سال‌های سال تلاش کردند تا دین را از متن جامعه خارج کنند افزود: آن‌ها به دنبال انحلال نقاطی بودند که نقطه قوت اسلام بود و کانون‌ها را مورد هدف قرار می‌دادند مثل شورای نگهبان که اکنون دشمن به عنوان یک کانون مورد هدف و هجمه قرار داده است.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه امام با تیزبینی همه توطئه‌های دشمنان را رصد می‌کردند تصریح کرد: اینجاست که انسان به تدبر و تفکر می‌افتد که یک پیرمرد روحانی که از دل حوزه‌های علمیه بیرون آمده چگونه مسائل سیاسی و اجتماعی را اینگونه به دقت تحلیل و تفسیر می‌کند و رهبری جریانی را علیه رژیم پهلوی و دنیای استکباری به دست می‌گیرد و در مقابل همه آن‌ها پیروز می‌شود.
حسینی در ادامه با بیان اینکه رفتار روحانیت و برخی از اقشار زیر ذره‌بین است به چنین وضعیتی برای شورای نگهبان و اعضای آن اشاره کرد و گفت: اعضای شورای نگهبان و ناظران و بازرسان باید در گفتار و رفتار خود به گونه‌ای عمل کنند که دشمن نتواند از آن‌ها نقطه ضعفی بگیرد.
وی به دشمنان قسم خورده انقلاب همچون استعمار پیر انگلیس و فرانسه و امریکا و سایر قدرت‌های بدخواه اشاره کرد و گفت: اگر مقابل آن‌ها غفلت به خرج دهیم کار دستمان خواهند داد باید در همه شئونات کاری کنیم که بهانه دست دشمن داده نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهقلی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا کدوم دشمن
ما که دشمن زیاد داریم
کدومشون منظورتونه
باور کنید من گیج شدم
Iran, Islamic Republic of
اانشالله این دوره شورای نگهبان قوی تر کار خواهد نمود و جلوی. گرفته میشه
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1