کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سازمان برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد خبر داد

تهیه سند آمایش سرزمینی هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان نیمه نخست سالجاری

25 تير 1398 ساعت 1:52

معاون سازمان برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تدوین و اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر سند آمایش سرزمینی استان برای توسعه پایدار و پیشرفت مستلزم همکاری تمامی نهادهای دولتی است.


معاون سازمان برنامه ريزي كهگيلويه و بويراحمد گفت: هم‌اکنون طرح آمايش سرزميني شهرستان‌هاي هشت گانه در حال تهيه و تدوين توسط كارشناسان سازمان مديريت و برنامه ريزي در حال انجام است.
روز (دوشنبه 24 تیرماه 98) نشست سند آمایش سرزمینی شهرستان گچساران با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی استان و برخی از روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست مهران یوسفی با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 96 به تصویب رسید، اظهار کرد: طرح آمایش سرزمینی این استان تدوین شده و برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه نیز ارسال شده است.
 معاون سازمان برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح آمایش سرزمینی را موجب پیشرفت استان دانست و افزود: هم‌اکنون طرح آمایش سرزمینی شهرستان‌های هشت گانه در حال تهیه و تدوین توسط کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی در حال انجام است.
 یوسفی ابراز کرد: تا پایان نیمه نخست سالجاری طرح آمایش سرزمینی شهرستان‌های استان تدوین خواهد شد.
 وی عنوان کرد: در طرح آمایش سرزمینی به مطالعه عوامل مختلف سیاست، اقتصاد، فرهنگ، جمعیت، مهاجرت و فضا، محیط روستایی، محیط شهری، زیربنا، جامعه، شیوه‌های برنامه‌ریزی و مسائل مربوط به تکنولوژی پرداخته شده است.
 این مسوول با اشاره به طرح آمایش سرزمینی به عنوان نقشه راه توسعه این استان گفت: در این زمینه مطالعه دقیق و عمیق همراه با کار کارشناسی  و داشتن اطلاعات آماری و به روز از ظرفیت‌های موجود در استان را می‌طلبد.
یوسفی خاطرنشان کرد: تدوین سند آمایش سرزمینی این استان موجب پیشرفت و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار خواهد شد.
معاون سازمان برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تدوین و اجرای هر چه بهتر و مطلوبتر  سند آمایش سرزمینی استان برای توسعه پایدار و پیشرفت مستلزم همکاری تمامی نهادهای دولتی  است.


کد مطلب: 411072

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411072/تهیه-سند-آمایش-سرزمینی-هشت-شهرستان-کهگیلویه-بویراحمد-پایان-نیمه-نخست-سالجاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1