کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استاندار در گفت و گوی اختصاصی با کبنا:

«دال دنا» پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل گردشگری دارد، اما پروانه ساخت از شهرداری ندارد

24 تير 1398 ساعت 19:09

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مجتمع تفریحی«دال دنا» پروانه بهره برداری از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگردی استان دارد، اما پروانه ساخت از شهرداری سی سخت ندارد.


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر «افتتاح پروژه‌ی بدون مجوز و پروانه ساخت توسط معاون رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت! / لابی «دال دنا» کیست؟!» که در این سایت خبری منتشر شد، (کلیک کنید) واکنش نشان داد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنا اظهار کرد: مجتمع تفریحی دال دنا پروانه احداث، بهره برداری و گردشگری از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگردی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد ولی پروانه ساخت از شهرداری سی سخت ندارد.
عزیز فیلی با بیان اینکه اختلافاتی بین شهرداری سی‌سخت و مدیران مجتمع دال دنا هست، مبنی بر اینکه شهرداری سی‌سخت معتقد است که این مجتمع در محدوده شهر است و از طرفی مسئولان مجتمع می‌گویند که آنها در محدوده شهر نیستند و نباید عوارضی به شهرداری بدهند، تصریح کرد: شهرداری سی سخت معتقد است که این مجتمع در حریم شهرداری است و باید عوارض پرداخت کند در حالی که مسئولان دال دنا می‌گویند در حریم شهر نیستیم و به همین دلیل عوارضی به شهرداری نمی‌دهیم.
فیلی گفت: مسئول مجتمع دال دنا معتقد است که پیشتر نیز پیمانکار چند پروژه شهرداری بود که مطالباتی دارد و در واقع عوارضات را نمی‌دهد تا مطالبات خود به حساب عوارض باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: مجتمع دال دنا پروانه بهره‌برداری و احداث از اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد، اما به دلیل برخی اختلافات پروانه ساخت از شهرداری سی‌سخت ندارد.


کد مطلب: 411063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411063/دال-دنا-پروانه-بهره-برداری-اداره-کل-گردشگری-اما-ساخت-شهرداری-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1