تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۱۱۰۶۳
معاون عمرانی استاندار در گفت و گوی اختصاصی با کبنا:

«دال دنا» پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل گردشگری دارد، اما پروانه ساخت از شهرداری ندارد

۷
۰
«دال دنا» پروانه بهره‌برداری از اداره‌کل گردشگری دارد، اما پروانه ساخت از شهرداری  ندارد
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر «افتتاح پروژه‌ی بدون مجوز و پروانه ساخت توسط معاون رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی‌سخت! / لابی «دال دنا» کیست؟!» که در این سایت خبری منتشر شد، (کلیک کنید) واکنش نشان داد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنا اظهار کرد: مجتمع تفریحی دال دنا پروانه احداث، بهره برداری و گردشگری از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگردی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد ولی پروانه ساخت از شهرداری سی سخت ندارد.
عزیز فیلی با بیان اینکه اختلافاتی بین شهرداری سی‌سخت و مدیران مجتمع دال دنا هست، مبنی بر اینکه شهرداری سی‌سخت معتقد است که این مجتمع در محدوده شهر است و از طرفی مسئولان مجتمع می‌گویند که آنها در محدوده شهر نیستند و نباید عوارضی به شهرداری بدهند، تصریح کرد: شهرداری سی سخت معتقد است که این مجتمع در حریم شهرداری است و باید عوارض پرداخت کند در حالی که مسئولان دال دنا می‌گویند در حریم شهر نیستیم و به همین دلیل عوارضی به شهرداری نمی‌دهیم.
فیلی گفت: مسئول مجتمع دال دنا معتقد است که پیشتر نیز پیمانکار چند پروژه شهرداری بود که مطالباتی دارد و در واقع عوارضات را نمی‌دهد تا مطالبات خود به حساب عوارض باشد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تاکید کرد: مجتمع دال دنا پروانه بهره‌برداری و احداث از اداره‌کل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد دارد، اما به دلیل برخی اختلافات پروانه ساخت از شهرداری سی‌سخت ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به قول حاج آقای موحد بینی و بین الله ، . معاون عمرانی استانداری را ندارند .....یکی به داد این استان برسه
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
برای معاون باید .چنان پرده حیا برداشته شده و .نهادینه شده که معاون عمرانی خودش به صراحت میگه تخلف کرده پس تو چه کار میکردی چرا زنگ زدی به شرکت گاز تا گازرسانی صورت گرفت
فرهاد
Germany
برای هر طرحی باید از ادارات و سازمانهای مختلف مجوز آورد . مثلا فردی برای اجرای طرحش میخواهد وام بگیرد باید از شهرداری ، منابع طبیعی ، محیط زیست ، میراث فرهنگی ، جهاد کساورزی ، راه و شهرسازی و ... نامه بلا مانع بگیره ، حالا جای سوال است که چطور میراث فرهنگی بدون مجوز شهرداری ، مجوز داده ؟ گیریم طرح در حربم شهرداری نباشه ، ولی باید از شهرداری استعلام میگرفت . چطور در اراضی درون یک شهر از جهاد کساورزی و راه و شهرسازی و بقیه ادارات استعلام میگیرند در حالی که یک ادم بیسواد هم میدونه که وسط شهر ارتباطی به راه و شهرسا ی یا منابع طبیعی یا محیط زیست و ... ندارد ،
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینهمه سازمان امنیتی ونظارتی ،استاندار،امام جمعه ،نماینده ولی فقیه وهمه مسئولین ونهادهای نظارتی اگرهمین یک موردحقیقت داشته باش. کافیه.انشالله که دروغه
علی
United States
بهترین باغات سی سخت قلع و قمع شدند چون اداره کشاورزی.
Iran, Islamic Republic of
مجتمع مال کیست ؟
آیا مجوز تبدیل باغ ها را دارد ؟
مجتمع معلوم است در شهر سی سخت است کجای قضیه ابهام دارد؟
جهاد کشاورزی پاسخ دهد چگونه مردم برای ساختن یک آلونک در باغشان باید مجوز داشته باشند اما مجتمع چند صد متری به این راحتی ساخته می شود؟
چرا پول و پولداری باید مجوز و توجیه هر کاری باشد؟؟
مردم
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی نیست این اقای دوربین رو بگیره
نمیدونم چه علاقه شگرفی به دوربین و میکروفون داره
و این هم آقای دوربین استان ک.ب
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1