تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۴۱۱۰۴۷
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

رشد 58 درصدی بیمه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد

۰
رشد 58 درصدی بیمه ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ مجمع سالانه هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون امروز (یکشنبه 23 تیرماه 98) در رستوران ونوس یاسوج برگزار شد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا با بیان برخی فعالیت‌های هیات در استان اظهار کرد: تا پایان سال 97 تعداد ورزشکاران بیمه شده ما 27 هزار نفر است.
وی با بیان این که رشد بسیار خوبی در این خصوص داشته‌ایم افزود: در پایان سه ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 58 درصدی تعداد بیمه شدگان را شاهدیم.
غلامپور با بیان برخی اقدامات دیگر در طول سال‌های اخیر به خصوص سال گذشته اظهار کرد: اجرای طرح ملی ساختار قامتی و حرکات اصلاحی را در استان داشتیم  و تجهیز و تکمیل کلینیک فیزیوتراپی و ارائه خدمات به مصدومین حوادث از دیگر اقدامات این هیات بوده است.
وی به فعالیت 24 ساله خود در هیات اشاره کرد و گفت: با وسایل و امکانات ابتدایی آغاز کردیم ولی اکنون امکانات خوبی داریم که در عرصه توان‌بخشی دارای کلینیک خوبی هستیم و دو باب آپارتمان داریم که درصدد فروش آن‌ها و خرید یک ساختمان دو طبقه برای هیات هستیم.
این مسؤول به برخی اقدامات دیگر این هیات ورزشی اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه سلامت در مناسبت‌ها، اعزام برخی ورزشکاران مصدوم به تهران جهت درمان و معاینه و معرفی به پزشک فوق تخصص، حرکات سنجی زنان و دختران روستایی در فاز اول و دوم، پوشش پزشکی مسابقات استانی و کشوری و بازدید از باشگاه‌های ورزشی استان از دیگر اقدامات این هیات بوده است.

تعداد ورزشکاران بیمه شده تا پایان سال گذشته 3.6 میلیون نفر بوده است

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با اشاره به آمار ورزشکاران بیمه شده در کشور گفت: تا پایان سال 97 تعداد ورزشکاران بیمه شده در کل کشور 3 میلیون و 600 هزار نفر بوده است.
 غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورزشکاران بیمه شده در کشور اظهار کرد: تا پایان سال 97 تعداد ورزشکاران بیمه شده در کل کشور 3 میلیون و 600 هزار نفر است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی هیات‌های پزشکی ورزشی نباید افزایش تعداد بیمه‌شدگان باشد، افزود: باید قبل از هر چیز به فکر تجهیز مراکز به تجهیزات باشیم و خدمات بیشتری به ورزشکاران ارائه شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اقداماتی که جهت ایجاد بستر مناسب در استان‌ها گردیده است، افزود: باید کاری کنیم که ورزشکاران دسترسی آسانی به امکانات پزشکی و ورزشی داشته باشند.
نوروزی تمرکززدایی از مرکز استان‌ها به سوی شهرستان‌ها را یکی دیگر از اهداف این فدراسیون برشمرد و گفت: لازم است که ورزشکاران شهرستانی هم بتوانند به صورت سهل و آسان به امکانات پزشکی دسترسی داشته باشند.
وی از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان اول در تعداد بیمه ورزشکاران یاد کرد و گفت: تعرفه بیمه ورزشکاران در سال‌های اخیر ثابت بوده است.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به مقوله آموزش هم اشاره کرد که از مهم‌ترین آموزش‌ها در مورد عدم استفاده از داروهای نیروزا است و در ادامه به بیمه ورزشکاران روستایی اشاره کرد که باید با مراجعه به دهیاری‌ها خود را بیمه کنند.
وی همچنین تهیه آمبولانس برای هیات‌های پزشکی ورزشی استان‌ها را مقرون به صرفه ندانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1