کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با مشارکت بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر انجام می‌گیرد

تجلیل از 14 مادر نمونه کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج

23 تير 1398 ساعت 18:39

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این برنامه روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 17 تا 19 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسوول بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر و نخبگان استان در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر از 14 مادر نمونه استان تجلیل می‌شود.
آذر صفایی‌نیا از برگزاری آیین نکوداشت و تجلیل از مادران نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با همکاری بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر نخستین آیین نکوداشت و تجلیل از 14 مادر نمونه استان را در دستور کار دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  در این برنامه از مادر نمونه، بانوی شهروند نمونه، فرزند نمونه و همسر نمونه تجلیل می‌شود که مادران نمونه استان در رقابت با مادران نمونه سایر استان‌ها قرار می‌گیرند و گزینه نهایی در سطح بین‌المللی با مادران سایر کشورها به رقابت می‌پردازند.
وی عنوان کرد: این برنامه روز چهارشنبه هفته جاری از ساعت 17 تا 19 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسوول بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر و نخبگان استان در سالن حکیم جرجانی شهر یاسوج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 411043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411043/تجلیل-14-مادر-نمونه-کهگیلویه-بویراحمدی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1