تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۱۱۰۳۰
مسعود خوبانی عضو شورای شهر یاسوج در گفت و گو با کبنا؛

سرمایه گذاری در یاسوج هنوز بر روال خود جا نیفتاده / سنگ اندازی می‌کنند/ تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ سرمایه‌گذاری در بدنه دولتی و خصوصی

۰
سرمایه گذاری در یاسوج هنوز بر روال خود جا نیفتاده / سنگ اندازی می‌کنند/ تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ سرمایه‌گذاری در بدنه دولتی و خصوصی
کبنا ؛مسعود خوبانی عضو شورای شهر یاسوج از وضعیت و نحوهٔ برخورد با سرمایه گذاری گلایه کرد.
خوبانی در حاشیه آئین افتتاح هتل طبیعت واقع در پارک ساحلی یاسوج که با حضور برخی از مدیران شهرداری و شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: با سختی‌های فراوان توانستیم این طرح‌ها را اجرا کنیم. متاسفانه در یاسوج هنوز روال سرمایه گذاری جانیفتاده است. سنگ اندازی می‌شود. امنیت سرمایه گذاری در شهر ما وجود ندارد. سرمایه گذارهای بهتر از ما هم آمده‌اند ولی متاسفانه با لابی جلوی سرمایه گذاری را گرفته‌اند. مثلاً شهرداری، شورای شهر به نحو احسن، در دوره‌های گذشته همکاری نداشته‌اند.
خوبانی بیان کرد: اما در این دوره هم و غم دوستان ما این است که کارهای مثبتی انجام بدهند. در حال حاضر بیش از 10 سرمایه گذار را داریم در همین پارک ساحلی، جمعه بازارها یا جاهای دیگر که مشغول به کار هستند. انشالله کارهای بسیارخوبی دارد انجام می‌گیرد و ما هم با تمام قوا حمایت می‌کنیم.
خوبانی تصریح کرد: یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات همین است، چون شهر ما درآمد پایداری ندارد و یکی از راه‌هایی که بتوانیم به درآمدزایی برسیم همین است. هم برای شهرداری مزایایی به وجود می‌آید و هم اینکه اشتغال زایی را افزایش می‌دهیم. نرخ بیکاری در شهر ما بسیار بالا است.
این عضو شورای شهر یاسوج ابراز کرد: چند طرح سرمایه گذاری در این حد می‌تواند تاثیرگذار باشد، هم جوانان را بکار بگیریم و هم این که چشم اندازهای شادی و نشاط و جایگاه مفرحی را در شهرمان به وجود بیاوریم. متاسفانه فرهنگش نیست و باید فرهنگ نهادینه شود.
خوبانی اظهار کرد: سرمایه گذاری اینجا الان حدود 600 میلیون تومان است، ولی سرمایه گذاری در پارک ساحلی در حد دو میلیارد است یا در جمعه بازارها نزدیک به 100 تا 200 میلیارد داریم هزینه می‌کنیم.
وی درباره طرح چشمه نباتی گفت: قرارداد چشمه نباتی در دوره شهردار قبل منعقد شد، و براساس همان قرار داد هم پیش می‌رود. در دوره آقای جاوید بوده است. کار خوبی انجام گرفته است چون قبلاً مخروبه بوده است. ابهاماتی در قراردادهای قبلی وجود داشته و خیلی شفاف نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1