کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدایت اکبری دبیر حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد:

هنوز گزینه قطعی اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مشخص نیست / استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راستایی حرکت کند که دولت تدبیر و امید آسیب نبیند

23 تير 1398 ساعت 9:19

دبیر حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بالاخره دولت، دولت اصلاحات و تدبیر و امید است و استاندار هم باید در راستایی حرکت کند که دولت تدبیر و امید آسیب نبیند.


هدایت اکبری دبیر حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوالات خبرنگار کبنا در یاسوج، به فعالیت‌های اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات آینده اشاره کرده و گفت: هنوز تصمیم خاصی در این باره که از  چه کاندیدایی حمایت شود صورت نگرفته است. و جلساتی هم برگزار شد. همچنین بعضی چهره‌های شاخص سیاسی اصلاح طلب از جمله آقای سید باقر موسوی، مهندس غریب پور، دکتر وکیلی و ... از بزرگان  این جریان صحبت‌های شده و جلساتی هم داشته‌ایم. اما هنوز جمع بندی صورت نگرفته است.
اکبری بیان کرد: قرار است خیلی سریعتر به یک جمع بندی برسیم و گزینه نهایی اعلام شود. اگر کسی عنوان کند که من گزینه نهایی اصلاحاتم، تاجایی که من اطلاع دارم و با دوستان صحبت کرده‌ایم، هنوز شخص خاصی مطرح نشده است. شتر سواری دولادولا نمی‌شود و قطعاً اگر جریان به این نتیجه برسد که از کسی حمایت کند با قاطعیت این کار را صورت می‌دهد.
وی در رابطه با این خبر که «جلسه‌ای در تهران برگزار شده و مطرح شده که آقایان بهرامی و فروزان ثبت نام کنند و ببینند هر کدام که اقبال عمومی بیشتری داشتند، بمانند» گفت: خیر. چنین چیزی اصلاً مطرح نیست، من شخصاً با آقای موسوی، وکیلی و غریب پور صحبت کردم. یک جلسه  هم اندیشی برگزار شده است و هنوز کسی را مشخص نکرده اند.
اکبری ابراز کرد: اصلاح طلبان جلساتی هم داشته‌اند، اما به طور منظم جلساتی در رابطه با انتخابات برگزار نشده است. ولی با دوستان مرتباً در تهران و یاسوج در ارتباط هستیم و گزینه نهایی که مشخص شود رسانه‌ها اطلاع می‌یابند.
اکبری در پاسخ به سوالی درباره «ارتباط استاندار پیشین با اصلاح طلبان، کمرنگ بودن حضور اصلاح طلبان در بدنه دولت و ارزیابی رویکرد استاندار جدید به اصلاح طلبان و بکار گرفتن آنها در پست‌های مدیریتی» گفت: بالاخره دولت دولت اصلاحات و تدبیر و امید است و استاندار هم باید در راستایی حرکت کند که دولت تدبیر و امید آسیب نبیند.


کد مطلب: 411022

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411022/هنوز-گزینه-قطعی-اصلاح-طلبان-حوزه-انتخابیه-بویراحمد-دنا-مشخص-نیست-استاندار-کهگیلویه-راستایی-حرکت-کند-دولت-تدبیر-امید-آسیب-نبیند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1