کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشن میلاد امام رضا(ع) در شرکت نفت و گاز گچساران برگزار گردید؛

حضور کاروان زیر سایه خورشید در جمع کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران

22 تير 1398 ساعت 16:28

به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و حضور سفیران امام رضا در گچساران، کاروان زیر سایه خورشید با کارکنان شرکت بهره برداری نفت گاز دیدار کردند.


آیین گرامیداشت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور جانشین مدیر عامل ، مدیران ،رؤسای ادارات ، مسؤل بسیج نفت و گاز و کارکنان این شرکت در راستای افزایش بعد معنوی و اعتقادی برگزار گردید .
در این مراسم حاج آقا کمیلی روحانی اعزامی از مشهد مقدس پیرامون جایگاه امام رضا علیه السلام و فلسفه تبرک، نشان اولیا و انبیأ از بدو اسلام سخنان گوهر باری ارائه نمود و گفت با نگاه به علائم و نشانه های متبرک از ائمه و انبیأ همین که احساس خوبی به ما دست می دهد کافی است که معنی تبرک را درک کنیم .
کمیلی در باب امام رضا روایتی را اینگونه نقل کردند که رسول اکرم فرمود : پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد و هرکس او را زیارت کند گرفتاری و غم و اندوهش برطرف شده و گناهانش بخشیده خواهد شد .
در پایان این مراسم پر شور معنوی به جانشین مدیرعامل به نمایندگی از تمام کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز و به جمعی از برگزیدگان علمی ، فرهنگی ، خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان نشان اسم متبرک امام رضا علیه السلام اعطا گردید .
این آیین نورانی با زیارت پرچم آنحضرت توسط حاضرین و مولود خوانی در نماز خانه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به اتمام رسید .


کد مطلب: 411013

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/411013/حضور-کاروان-زیر-سایه-خورشید-جمع-کارکنان-شرکت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1