تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۱۱۰۰۶
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

اجرای 7 پروژه عمرانی در شهر دهدشت

۱
۰
اجرای 7 پروژه عمرانی در شهر دهدشت
کبنا ؛شهردار دهدشت در گفت و گو با کبنا شمار پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری دهدشت را هفت پروژه ذکر کرد.
اسفندیار برخه پروژه‌های عمرانی شهر دهدشت را شامل روکش و ترمیم آسفالت معابر اصلی شهر،ترمیم و توسعه فضای سبز،تعریض و آسفالت جاده آرامستان جدید،سنگفرش معابر و پیاده‌روها و زیرسازی آسفالت معابر اعلام کرد.
برخه با اشاره به طرح سامان دهی 6 هزار متر مربع از پیاده روهای شهر دهدشت بیان کرد:در این طرح بخشی از پیاده رو‌های خیابان مذکور پارسی، کمربندی دوم و خیابان امام خمینی (ره) جنوبی شهر دهدشت سنگ فرش می‌شوند که اعتبار این طرح 800 میلیون تومان است.
وی افزود:در راستای توسعه فضای سبز نیز 3 پارک با اعتبار 480 میلیون تومان احداث می شود.
برخه اظهار کرد: تا کنون 50 هزار متر مربع از خیابان‌های شهر دهدشت با مصرف 900 تن قیر و معادل 3 و نیم میلیاردتومان آسفالت شده است.
وی با اشاره به رایزنی با استان و مرکز کشور عنوان کرد: در پایان 97 دولت 3 هزار تن قیر رایگان معادل 11 و نیم میلیارد تومان به ما کمک کرده است که تا کنون در مرحله اول نهضت آسفالت معادل 5 میلیارد تومان (یک میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی و قیر به معادل 4 میلیارد تومان) اعتبار داشتیم.
شهردار افزود: با برگزاری مناقصه کار نهضت آسفالت به 5 پیمانکار واگذار شد و تا کنون خیابان‌های جهاد، بلوار سپاه، چهار راه بیمارستان تا میدان شهید شیرودی تکمیل شده است و در ادامه از آزادگان به جانبازان، خیابان فرهنگیان، آزادگان به سمت قلعه رئیسی نیز آغاز می‌شود.
برخه با اشاره به آسفالت 150 هزار متر مربع از خیابان‌های فرعی در سال 96 تا 97 عنوان کرد: امسال روی معابر اصلی سرمایه گذاری کردیم و تا الان پیش بینی می‌کنیم از این قیر تا 200 هزار متر مربع از معابر اصلی را آسفالت کنیم.
در پایان شهردار دهدشت ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 98 تغییر و تحولات خوبی در شهر ایجاد می شود و انشالله مردم تا اوایل سال 99 تغییرات را به چشم خواهند دید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

افراشته
Iran, Islamic Republic of
واقعا دستشون درد نکنه خداوندنگهدارتان از کلیه کارکنان شهرداری شورای شهر و شهردار محترم کمال همکاری رااز تک تک تون سپاس گذاریم🙏
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1