کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به دیشموک حاشیه ساز شد؛

امام جمعه: سفر مسئولان شهرستان دیگر به بخش «دیشموک» بدون مجوز بود / الحاق آجم به مارگون شدنی نیست

21 تير 1398 ساعت 18:26

امام جمعه شهر دیشموک با بیان این که جدا کردن دهستان آجم از دیشموک غیر ممکن است گفت: چرا برخی از مسئولین استانی به دنبال تفکیک و ضربه زدن به بخش دیشموک هستند.


حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (21 تیرماه 98) ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلامی در جان گفت: انقلاب ما فراز و فرودهای زیادی از اوایل داشته است ولی آن چیزی که پیام انقلاب را به جهانیان صادر می‌کند و بر قلب‌ها حکومت می‌کند وجود رهبران الهی و بندگان مخلص خداوند است.
 وی افزود: کسی همچون شیخ ابراهیم زکزاکی از اوایل انقلاب با دین حضرت امام خمینی (ره) شیعه می‌شود و دین مبین اسلام را تبلیغ می‌کند و تا جایی پیش می‌رود که شش نفر از فرزندانش را در جلوی چشمش شهید می‌کنند ولی ایشان به تاسی از امام حسین (ع) تبلیغ دین را انجام می‌دهد.
 حجت الاسلام راوند در همین زمینه ادامه داد: از جمله فعالیت‌های شیخ زکزاکی ایجاد کمیته‌های مختلف بهداشتی، اجتماعی و.. در بین مردم جهت اصلاح امور و حل مشکلات آنان است. از جوامع بین المللی و حقوق بشر می‌خواهیم که به وضعیت ایشان در نیجریه رسیدگی کنند که چرا او را به بیمارستان انتقال نمی‌دهند.
 امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به خوی خباثت‌آلود دولت انگلیس گفت: توطئه علیه کشورها، بمباران وحشیانه، به وجود آوردن گروه‌های تروریستی و توقیف نفتکش جمهوری اسلامی ایران از جمله خباثت‌های دولت انگلیس است.
 راوند با اشاره به قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضاخانی گفت: بدترین توطئه‌ها، توطئه‌های فرهنگی است که رضاخان با توطئه انگلیس بر سر کار آمد و با ایجاد و اجرای مسئله کشف حجاب درصدد نابودی اسلام و دین مردم شدند.
 وی افزود: در حال حاضر هم کسانی هستند که با کمپین‌های مختلف درصدد بدحجاب کردن جامعه هستند اما باید بدانند که کانون و تحکیم خانواده با حجاب اسلامی شکل می‌گیرد. اسلام از ما حجاب را خواسته و باعث مصونیت و امنیت کانون خانواده می‌شود، کسانی که به دنبال ترویج بدحجابی‌اند به دنبال بی غیرت کردن مردان هستند و ما باید با امر و نهی خودمان هوشیار باشیم و جلوی بد حجابی را بگیریم و نسبت به حجابمان غیرت داشته باشیم.
 خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به سالروز میلاد امام رضا (ع) گفت: باید به خودمان ببالیم که میزبان امام رضا (ع) هستیم و انقلاب ما به برکت امام رضا (ع) دوام دارد و به پیش می‌رود.
 وی افزود: سیره امام رضا (ع) کمک به هم نوعان و بندگان خدا بود که برماست به تاسی از آن امام همام به مسلمانان کمک کنیم و بین خودمان ودیگران تفاوتی قائل نشویم و با ارتقا پیدا کردن شغل و یا پست و مقام به مردم فخر نفروشیم و دست محرومان را بگیریم و ملاک برتری تقوای الهی است که امروز بعد از نماز مغرب و عشا با حضور در جشن میلاد دین خودمان را ادا کنیم و از حضور مردم ولایی شهر دیشموک در استقبال باشکوه از پرچم و خادمان امام رضا (ع) در روزهای گذشته نهایت تقدیر و سپاس را دارم.
 حجت الاسلام علی‌اکبر راوند با اشاره به سالروز آغاز به کار نهاد شورای نگهبان به فرمان حضرت امام خمینی گفت: نهاد مقدس شورای نگهبان حافظ و حاکم بر جمهوریت و اسلامیت نظام است و دشمنان به اذعان خودشان این پاسبانی و حراست را اقرار کردند به همین خاطر شورای نگهبان را مورد هجمه‌های تبلیغاتی قرار می‌دهند تا جایگاه آن را تضعیف کنند و طبق گفته معمار کبیر انقلاب شورای نگهبان در برابر ابرقدرت‌های مادی ایستاده است.
 امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بودجه‌های صرف شده در حوزه کشاورزی در دهستان آجم بخش دیشموک گفت: در 45 کیلومتری شهر دیشموک در دهستان آجم بودجه‌های زیادی توسط دولت هزینه شد که الان موقع بهره برداری و استفاده از این طرح کشاورزی است و از مسئولین خواهان توجه جدی جهت به ثمر نشستن این طرح را دارم.
 وی با اشاره به سفر برخی از مسئولین استانی به منطقه آجم بدون مجوز از بخشداری دیشموک افزود: مسئولینی از استان به دهستان آجم سفر می‌کنند و با مسئولین بخش ما هیچ گونه هماهنگی در این زمینه صورت نگرفته که برخی هدف از این سفر مسئولین شهرستانی دیگر را جدا کردن دهستان آجم از بخش دیشموک دانستند.
 راوند در همین خصوص ادامه داد: اولاً اگر کسی به منطقه‌ای سفر می‌کند و دنبال خدمات رسانی است باید با مسئولین بخش ما هماهنگ می‌کردند. ثانیاً اگر این گمانه زنی واقعیات داشته باشد که بعضی‌ها دنبال الحاق کردن آجم به بخش مارگون هستند چنین کاری شدنی نیست زیرا اگر کسانی به دنبال ضربه زدن به بخش دیشموک هستند تا بخش مارگون ارتقا پیدا کند و شهرستان شود این قابل پذیرش نیست. مسئولین ما و فرماندار کهگیلویه که از این موضوع اظهار بی اطلاعی کردند باید بیایند و به مردم پاسخگو باشند که چرا از این قضیه بی اطلاع هستند که مسئولینی در آجم به قول خودشان خدمات رسانی کنند و مسئولین شهرستان و بخش دیشموک بی اطلاع باشند.
بنا به این گزارش، اخیراً در فضای مجازی مطرح شده بود که غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا به روستای آجم دیشموک که در مرز سیلاب کلوار و بخش دیشموک قرار دارد، سفر کرده است. و اینگونه آمده که زارعی به منظور خدمات رسانی به این روستا سفر کرده بود که این سفر با حواشی زیادی روبرو شد.


کد مطلب: 410978

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410978/امام-جمعه-سفر-مسئولان-شهرستان-دیگر-بخش-دیشموک-بدون-مجوز-الحاق-آجم-مارگون-شدنی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1