کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه کبگیان:

شورای نگهبان خاری در چشم دشمنان نظام است

21 تير 1398 ساعت 16:49

خطیب جمعه کبگیان گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام جمهوری اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان نظام است که ضامن جمهوریَّتِ نظام و اسلامیَّتِ قوانین است.


حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه (21 تیرماه 98) چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران با اشاره به مقوله واجب فراموش شده زکات گفت: پرداخت زکات واجب، مال برای حل گرفتاری اقوام فقراء باعث خوشنودی خلق خدا و منجر به رضایت خداست.
وی افزود:کسانی که می‌گویند خداوند رئوف است بدانند همان قدر که رئوف است کیفر هم می‌کند و دلخوش به توهمات اذهان خود نباشند.
این خطیب جمعه با اشاره به موضوع مهم حج هم گفت: چرا موقعی که بحث آنتالیا ولنتاین‌ها و...می‌شود کسی دلسوز فقرا نیست اما ایام حج اربعین محرم و امثالهم که می‌شود برخی دلسوز فقرا می‌شوند و چون حج از شعائر و بیان حقایق اسلام در نقطه اتحاد مسلمین است جنود کفر با ترس از قدرت مسلمین در برائت از مشرکین، به دنبال رخنه و تخریب درصفوف آنانند.
امام جمعه کبگیان با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام جمهوری اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان نظام است که ضامن جمهوریت نظام واسلامیت قوانین است.
وی تصریح کرد: برخی‌ها با شکست در گرفتن جمهوریت و اسلامیت نظام و رد صلاحیت خود با موضع گیری علیه شورای نگهبان می‌خواهند آن را خدشه دار کنند.
وحدانی‌فر افزود: در اینجا به آنان که رد صلاحیتشان را غیر قانونی می‌دانند توصیه می‌کنم علت رد صلاحیتتان که در نامه محرمانه شورای نگهبان به شماها ابلاغ شده را به مردم و رسانه‌ها اعلام کنید چون خودتان گفتید مردم محرمند و باید همه چیز را بدانند و چه بهترکه علت را به ملت بگویید.
وحدانی‌فر با اشاره به موضوع توقیف نفتکش جمهوری اسلامی توسط انگلیس گفت: خوش خدمتی روباه پیر به استکبار جهانی ریشه دیرینه ای در تاریخ خیانتکاری‌های کثیفشان دارد اما هم روباه پیر و هم شرکای خیانتکارشان زیر پرچم آمریکا بدانند در قبال عدم فروش نفت ما آنقدر گزینه داریم که بستن تنگه هرمز جزئی از اقدامات است.


کد مطلب: 410977

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410977/شورای-نگهبان-خاری-چشم-دشمنان-نظام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1