تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۹۷۷
امام جمعه کبگیان:

شورای نگهبان خاری در چشم دشمنان نظام است

۰
شورای نگهبان خاری در چشم دشمنان نظام است
کبنا ؛حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز جمعه (21 تیرماه 98) چیتاب با توصیه خود و نمازگزاران با اشاره به مقوله واجب فراموش شده زکات گفت: پرداخت زکات واجب، مال برای حل گرفتاری اقوام فقراء باعث خوشنودی خلق خدا و منجر به رضایت خداست.
وی افزود:کسانی که می‌گویند خداوند رئوف است بدانند همان قدر که رئوف است کیفر هم می‌کند و دلخوش به توهمات اذهان خود نباشند.
این خطیب جمعه با اشاره به موضوع مهم حج هم گفت: چرا موقعی که بحث آنتالیا ولنتاین‌ها و...می‌شود کسی دلسوز فقرا نیست اما ایام حج اربعین محرم و امثالهم که می‌شود برخی دلسوز فقرا می‌شوند و چون حج از شعائر و بیان حقایق اسلام در نقطه اتحاد مسلمین است جنود کفر با ترس از قدرت مسلمین در برائت از مشرکین، به دنبال رخنه و تخریب درصفوف آنانند.
امام جمعه کبگیان با تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یکی از ارکان اصیل نظام جمهوری اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان نظام است که ضامن جمهوریت نظام واسلامیت قوانین است.
وی تصریح کرد: برخی‌ها با شکست در گرفتن جمهوریت و اسلامیت نظام و رد صلاحیت خود با موضع گیری علیه شورای نگهبان می‌خواهند آن را خدشه دار کنند.
وحدانی‌فر افزود: در اینجا به آنان که رد صلاحیتشان را غیر قانونی می‌دانند توصیه می‌کنم علت رد صلاحیتتان که در نامه محرمانه شورای نگهبان به شماها ابلاغ شده را به مردم و رسانه‌ها اعلام کنید چون خودتان گفتید مردم محرمند و باید همه چیز را بدانند و چه بهترکه علت را به ملت بگویید.
وحدانی‌فر با اشاره به موضوع توقیف نفتکش جمهوری اسلامی توسط انگلیس گفت: خوش خدمتی روباه پیر به استکبار جهانی ریشه دیرینه ای در تاریخ خیانتکاری‌های کثیفشان دارد اما هم روباه پیر و هم شرکای خیانتکارشان زیر پرچم آمریکا بدانند در قبال عدم فروش نفت ما آنقدر گزینه داریم که بستن تنگه هرمز جزئی از اقدامات است.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1