تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۰۹۷۶
استمدادی که امام جمعه قلعه رئیسی از آیت‌الله ملک‌حسینی و استاندار جست؛

وضعیت حجاب در خیابان‌ها و مراکز عمومی کهگیلویه و بویراحمد مایه شرمساری است / کاری کنید

۱۳
۱
وضعیت حجاب در خیابان‌ها و مراکز عمومی کهگیلویه و بویراحمد مایه شرمساری است / کاری کنید
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز (21 تیرماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: در روز قیامت همه چشم‌ها گریان هستند فقط صاحبان سه چشم که چشمی که از ترس خدا گریه کرده باشد، اهل اشک برای خدا باشد و گریه یکی از نعمت الهی است و گریه اظهار زبونی و زاری در برابر لطف بی‌کران الهی است.
 امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: تاکتیک آمریکایی‌ها ممانعت از جنگ حفظ فشار و شروع گفت‌وگو و مذاکره است و بهترین راهبرد مقابله با آمریکا و راهبرد حمله یکی از راهبردهای دشمن و اگر قرار است با معامله قرن مساله فلسطین فراموش شود باید مساله فلسطین جدی‌تر از قبل فعال و احیاء شود و در موضوع هسته‌ای، منطقه‌ای و موشکی ایران به همین صورت عمل کند.
 وی افزود: در این نبرد بین ایران و آمریکا شکست و پیروزی جریان حق به رهبری نظام جمهوری اسلامی و شکست باطل به رهبری آمریکا و شیطان بزرگ حتمی است و تا وقتی ما اهل استقامت هستیم و بر اهداف و آرمان‌ها و ارزش‌ها ثابت قدم باشیم نصرت الهی شامل حال این امت خواهد بود.
 صلواتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولات زیادی را در میان افراد و جوامع ایجاد کرد بیان کرد: یکی از عبرت انگیزترین این تحولات تابیدن شعاع این انقلاب در ذهن و قلب شیخ ابراهیم زکزاکی و یاران آن است و این شیخ امتی را تربیت کرد که در خط اصیل ترسیم شده و از جانب حضرت امام و مقام معظم رهبری حرکت کنند؛ اخیراً رژیم نیجریه این شیخ را مسموم کردند وزارت خارجه باید از سازمان کنفرانس اسلامی بخواهد به این مساله ورود کند.
 خطیب جمعه قلعه رئیسی به ولادت حضرت علی بن موسی الرضا اشاره و تاکید کرد: تلاش کنیم زندگی امام رضا پسند داشته باشیم و در همین منطقه خادم امام رضا (ع) باشیم و مجالس دینی و مذهبی را بر پا و شرکت کنیم.
 وی به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اصیل نظام اسلامی و ضامن جمهوریت نظام و اسلامیت قوانین درست جمهوری اسلامی و حافظ قانون اساسی که بارها در معرض تبلیغات بدخواهان جمهوری اسلامی قرار گرفته است و دشمنان که به شورای نگهبان حمله می‌کنند چون با اسلامیت نظام مخالف است و تلاش می‌کنند این نهاد را تضعیف کنند تا احکام و قوانین غیر اسلامی در کشور باب شود.
 صلواتی یادآور شد: یکی از شیوه‌های دشمن برای مقابله با شورای نگهبان حمله و اهانت به این شورا و منتسب کردن آنها به استبداد و دیکتاتوری است و شورای نگهبان عماد ملت و دین و مایه اطمینان و سکینه قلب مؤمنین است و در حقیقت نبض نظام اسلامی به شمار می‌رود و همچنین شورای نگهبان پشتیبان واقعی مردم و نظام اسلامی و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است.
 امام جمعه قلعه رئیسی به هفته عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: فرهنگ عفاف و حجاب باید از خانواده‌ها شروع شود ارزش و عظمت و قداست این آموزه الهی و دینی و انسانی و عقلی باید از درون خانواده نهادینه شود؛ آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی مثل سازمان تبلیغات و اداره ارشاد و اوقاف و بسیج و حوزه‌های علمیه و روحانیت مسئول هستند.
 وی تاکید کرد: متاسفانه امروز فرهنگ عفاف و حجاب دچار آسیب‌های فراوان شده است امروز وضعیت حجاب در خیابان‌ها و بازار و مراکز عمومی و تفریحی استان مایه شرمساری است و انسان از خجالت آب می‌شود که چرا چنین وضعیتی در استان غیور مردان و شیر زنان کهگیلویه و بویراحمد بوجود آمد حقیقتاً جا دارد از غصه بعضی بمیرند.
صلواتی خاطرنشان کرد: امروز تالارها در استان ما مکانی هستند برای نمایش بی حجابی و بی حیایی، از ساحت مقدس خانواده‌ها غیرت زدایی و عفت زدایی می‌کنند آنچه در تالارهای استان اتفاق می افتد مایه شرمساری و توهین و دهن کجی به ارزش‌ها و آرمان‌هاست و خیانت به احکام اسلام و خون مطهر شهیدان است متولیان این نهادها سرشان را از زیر برف غفلت بیرون آورند چرا جلو این مراکز گناه گرفته نمی‌شود؟ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کجاست؟
آموزش و پرورش چه خدمتی به فرهنگ عفاف و حجاب در این استان نمود؟ چند همایش عفاف و حجاب اجرا نمود؟.
 خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و دانشگاه چه عملکردی دارند؟ نهادهای فرهنگی و حوزه‌های مقاومت خواهران برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب چه اقداماتی انجام دادند؟ وضعیت خیابانها و بازار و مراکز عمومی و تفریحی و پارک‌ها نشان دهنده ضعف خانواده‌ها و نهادهای فرهنگی است.
صلواتی با بیان اینکه از محضر نماینده معزز ولی فقیه در استان می‌خواهم برای تالارها چاره اندیشی کنند اظهار داشت: خواسته‌ای را هم از استاندار محترم دارم اگر می‌خواهید در این دو سال باقیمانده عمر دولت به فرهنگ قرآن و عترت و دین در این استان خدمتی کرده باشید نهادهای مثل آموزش و پرورش استان و اداره ارشاد اسلامی نیازمند مدیریت انقلابی و جهادی و حزب الهی هستند و این تفکر می‌تواند فرهنگ عفاف و حجاب را از آسیبهای فعلی نجات دهد؛ مردم همه در مقابل خدای متعال و رسول الله و اهل بیت (ع) و قرآن مسئول هستید تالارها مراکز و مجالس گناه و معصیت هستند شرکت در این مجالس حرام است وظیفه آحاد مردم تذکر لسانی است و وظیفه نیروی انتظامی مبارزه و برخورد با بی حجابی است رسالت علما و روحانیون کار فرهنگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خودت چه میکردی صلواتی طی این چند سال
ف
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا...از دزدی حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
حضرت حجه الاسلام حاج آقای صلواتی شورای نگهبان یا به هر اسم دیگر جهت تطبیق قوانین و تحت عنوان فیلتر نظام مقدس جمهوری اسلامی مایه مباهات واحترام است انچه دغدغه مردم است نه اسم شورای نگهبان است موضوع استفاده ابزاری از این رکن رکین است شورای نگهبان باید مامن ملجه همه مردم باشد در تقنین قوانین خوب عمل شده ولی در تایید ورد صلاحیتها خیلی بر مبنای قانون عمل نکرده وباید هم فقه های شورای نگهبان هم حقودانان آن حقیقت محدودیت حضور داشته باشند وذهنیت ایجاد شده که پناهگاه است از اینکه انسان ممکن الخطا باشد دوره حضور در شورای نگهبان برای همه اعضا محدود باشد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا حضرت عباس مابین چه خواسته از مدیر کل آموزش وپرورش داشته ای عمل نشده که چنین بیان وخواسته ای داری در طول چهل سال نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیر کلی به مومنی ومتشرعی حاج زارعپور نه آمده ونخواهد آمد ضمن احترام به محضر مبارک عملا جامعه معزز روحانیت ای کاش شما ها که بعنوان نماینده پیغمبر ولباس پیغمبر به تن کرده اید.خصلت وخصیصه ای بودید چقدر اعتماد واتحاد می توانستید در جامعه ایجاد کنید خواهش می کنم از این تریبونهای مقدس به خاطر خواسته های نامعقول وغیر قانونی.ه مسلمانان وبندگان خدا استفاده نکنید تیغ برانی بدستت داد چرخ روزگار هرچه میخواهی ببر امانبر آبروی کسی. خیلی ها نهفته است کسی توقع نبریدن نان از خیلی ها ندارند ولی انتظار نبردن آبرو از کافر تا مسلمان انتظار جامعه بشریت است به اذعان جامعه فرهنگی همه جناحها آقای حاج زارعپور الگوی اخلاق وعمل اسلامی وانقلابی است درود بر شرف وعزت نفس این انسان مومن خداجوی وخداترس واقعا معلم واقعی در چهره ورخسار این انسان مشهود و هویداست خدایا تو شاهد باش هیچ گونه نسبت نسبی سببی با ایشان ندارم فقط بر حسب شناخت و وظیفه انسانی بیان کردم جهت رضای خدا
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فقر ،بیکاری_خودکشی جوانان_اعتیاد گسترده_سرقت به دلیل فقر مطلق را ندیدی حجاب را دیدی درسته با این حرفها دنیاتون را دارید . انسان که هستید یا آن هم سالهاست
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
خودت بعنوان امام جمعه ورییس فرهنگ عمومی چکاری انجام دادی بعد از آن چرا در بین نهادهای فرهنگی که نام بردی فقط به آموزش و پرورش و اداره ارشاد اشاره کردی که مدیر جهادی و انقلابی میخواد آيا جز اینکه خطی وباندی وسیاسی هدف شما بود
منتا
Iran, Islamic Republic of
شما فلسطین هستی
شیخ
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه عزیز الهی مو قربونت برم ما نون خالی نداریم بخوریم مشکل ما که حجاب نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خوب بشین کار فرهنگی کن.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای صلواتی سلام خسته نباشی به نظر میرسه اصل قضیه بر میگرده به عدم زیرساختهای فرهنگی از جمله :
1- عدم مراکز فرهنگی و سرگرم کننده مثل سینما و سالت تاتر
2- فرهنگ سازی غلط و ویترینی فروشگاههای لباس و پوشاک
3- ورود سنگین لباس های نامناسب
4- عدم برنامه های متنوع و سرگرم کننده از تلویزیون و رادیو
5- تکرار مکررات برنامه های پخش شده بدون جلب مخاطب بویژه جوانان
6- عدم نظارت کافی بر فضای مجازی که بسیار مسموم شده است
7- رواج و ترویج مراتب خواستگاری و ازدواج جوانان به واسطه استفاده های بی شمار از فضاهای مجازی
8- بی توجهی والدین مبنی بر اینکه دنیای امروز دنیای تکنولوژی می باشد و باید فرزندان به روز باشند که متاسفانه نتیجه عکس اخذ خواهد شد.
9- عدم بستر سازی مناسب پرورشی و آموزشی در نظام آموزشی سازمان متبوع
10- کم توجهی و عدم رعایت اصول برنامه ریزی فرهنگی و دینی توسط دستگاههای مربوطه (امثال سازمان تبلیغات / اداره فرهنگ و ارشاد/ و ... )
11- ضعف در اصول اجرایی و مخاطب شناسی اقشار تاثیر گذار امثال روحانیون و اساتید فرهنگی و دینی
12- افراطی گری گروهی در حوزه دین و سیاست
13- سیاست زدگی حوزه فرهنگی و دینی اجتماع
14- عدم نظارت و حسابرسی دقیق و شفاف سازی ردیف های اعتباری و بودجه فصل پنجم تعدادی از دستگاههای اجرایی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و ...
15- عدم بازخورد مناسب برنامه های اجرایی و حصول نتایج مطلوب
16- عدم امکان نقد و بررسی موضوعات مربوط به حجاب و عفاف و مسایل فرهنگی
17- عدم همکاری حوزه مدیریت دستگاههای اجرایی در بخش فرهنگ
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر ومادرت را بیامرزد .یکی اخرش در مورد وضعیت اجتماعی حجاب صحبت کرده ؟واقعا همینطور استان ما تا چند سال گذشته اننظر حجاب و... جلودار بود ولی متا سفانه اخرین استان هستیم نمی دانم مردم استان را چه شده .مثل اینکه رقابت شده ؟تعجیل در فرج اقاا مام زمان صلوات
Iran, Islamic Republic of
شرمساری باید بابت وضع بد اقتصادی مملکت باشد .فقر وارد شود دین میرود شرف و شرافت برباد میرود
Iran, Islamic Republic of
بقول معروف سوار خور و پیاده نداره .مردم و بابت فقر و نداری وشوم شو محتاجن گیردانه و حجاب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1