تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۱۰۹۳۷

افزایش بخش های بیمارستان شهدای گمنام طی سه سال اخیر/ اجرای طرح توسعه بیمارستان در آینده ای نزدیک

۰
افزایش بخش های بیمارستان شهدای گمنام طی سه سال اخیر/ اجرای طرح توسعه بیمارستان در آینده ای نزدیک
کبنا ؛مدیر درمان تامین اجتماعی استان در حاشیه بازدیدافزایش تعداد بخش های بیمارستان شهدای گمنام یاسوج از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج گفت: در طی سه سال اخیر تعداد بخش های بیمارستان شهدای گمنام از چهار بخش داخلی،اطفال،جراحی عمومی و زنان و زایمان به بخشهای چشم،گوش و حلق و بینی،ارتوپدی،ارولوژی و جراحی اعصاب افزایش یافت.
اکبری افزود: در این بیمارستان شبانه روز به بیش از 300 نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت سرپایی و 30 نفر هم به صورت بستری انواع خدمات درمانی در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج ارائه می شود.
عسکری سرپرست بیمارستان شهدای گمنام یاسوج تعداد تخت های این بیمارستان را 64 تخت اعلام کرد و گفت:برخی مواقع اضطراری به علت کاهش هزینه های درمان،رفت و آمد بیماران و همراهان آنها و همچنین سرعت بخشیدن در ارائه خدمت به بیماران اورژانسی اضافه بر ظرفیت موجود تا 75 بیمار که نیاز به بستری داشته باشند پذیرش می شوند.
اکبری معاون درمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هم با بیان اینکه امسال برای خرید تجهیزات پزشکی این بیمارستان بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: از ابتدای امسال تاکنون دستگاههایی نظیر سونوگرافی،سی تی اسکن، اکوکاردیوگرافی، مانیتورهای قلب جهت بیماران ویژه،ست های جراحی سینوس و دستگاههای تهویه تنفس مکانیکی خریداری و نصب شده است.
وی از اجرای طرح توسعه فضای فیزیکی این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد و افزود:در این طرح 4 هزار و 750 متر مریع دیگر به زیربنای این بیمارستان اضافه می شود.
اکبری گفت:در صورت اجرای این طرح تعداد تخت های این بیمارستان از 64 به 96 تخت افزایش می یابد.
معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در سفر به یاسوج و بازدید از این بیمارستان گفت:تاکنون اقدامات خوبی در زمینه توسعه فضای درمانی آن و ارتقاء خدمات کیفی و کمی به بیماران انجام شده است.
مجید صادقی یکی از سیاستهای سازمان تامین اجتماعی را توسعه فضای فیزیکی و درمانی بیمارستان های این سازمان در مناطق محروم و کمتربرخوردار برشمرد و افزود:بنا داریم بر حسب نیاز و اعلام استان فضای بیمارستان شهدای گمنام یاسوج را در آینده نزدیک توسعه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1