تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۱۰۸۶۲
در سال رونق تولید؛

سردار خرمدل از لزوم تجاری سازی و تقویت کارآفرینان گفت

۰
سردار خرمدل از لزوم تجاری سازی و تقویت کارآفرینان گفت
کبنا ؛سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در باره ارتباط فرمانده سپاه چرام و رسانه‌ها گفت: انشالله من بعد ارتباط با رسانه‌ها بیشتر خواهد شد و زحمتی که در بحث همایش‌ها، گردان ها کشیده می‌شود از طریق رسانه‌ها دیده شود، رسانه‌ها یار دوازدهم هستند و گاهی وقتی فعالیتی انجام می‌گیرد و رسانه‌ها در جریان نباشند آن فعالیت ابتر می‌ماند.
سپاه استان با توجه به شعار رونق تولید چه فعالیتی انجام داده؟
خرمدل درباره برنامه سپاه فتح استان در زمینه شعار امسال با عنوان «رونق تولید» گفت: در کل استان بسیج کارگری‌مان مدل خوبی از ایرادات، آفات و فرصتهای خوبی که در شرکت‌ها وجود دارد طراحی کرده است، چون متاسفانه یکسری آفت‌هایی وجود دارد و بسیج کارگری روی این مسئله کار می‌کند. فعالیت دیگر بسیج در جامعه کشاورزی است برای اینکه بتوانیم بهره وری را افزایش بدهیم و جهاد سازندگی هم این فعالیت‌ها را تأیید کرده است.
خرمدل در ادامه گفت: یکی از بحث‌های دیگر این است که برخی کارها انجام می‌گیرد ولی فرایند تجاری ندارند. مثلاً میوه در استان زیاد هست ولی اینها را وارد می‌کند و واردکننده میوه است، بنابراین کار تجاری صور نگرفته است. اگر گندمی کاشته شود باز هم تجاری نیست، بیشتر کاه تولید می‌کنند تا گندم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بحث دیگری که به آن ورود کرده‌ایم ایجاد فرهنگ اشتغال است، کارآفرین‌هایی را که مخصوصاً در مرکز استان هستند تقویت می‌کنیم و وام می‌دهیم، آموزش‌هایی برای زنان بی سرپرست در نظر گرفته‌ایم که بتوانند در منزل کار انجام بدهند.
وی ابراز کرد: در استان در حوزه‌های کشاورزی، دامداری، ظرفیت‌های خوبی وجود دارد. پیگیری‌هایی  با هماهنگی عزیزان اداره کار کرده‌ایم، 15 میلیارد تومان در بحث اشتغال وام داده‌اند که ثبت نام ها را در بسیج سازندگی انجام داده‌ایم که در اولین فرصتی که سایت شروع به کار کند اینها را برای گرفتن وام معرفی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1