تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۱۰۸۵۹
در نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه مطرح شد

بحران مدیریت در کهگیلویه! / نیکبخت: بازی با جان «آویزش» و «عزیزی» در آتش، مدیرانی که ککشان نمی‌گزد!

۲
۱
بحران مدیریت در کهگیلویه! / نیکبخت: بازی با جان «آویزش» و «عزیزی» در آتش، مدیرانی که ککشان نمی‌گزد!
کبنا ؛نشست اضطراری مدیریت بحران کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه، معاون فرماندار و دیگر مسوولان در فرمانداری برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه قبل از ظهر امروز یکشنبه (16 تیرماه 98) با اشاره به مصوبات ابتدای سال پیش از وقوع بحران‌های آتش سوزی، اظهار کرد: اگرچه اکثر مصوبات بی نتیجه بودند ولی همه مدیران حضور داشتید، اعلام کردیم به دلیل بارندگی زیاد و رویش بی سابقه گیاهان احتمال آتش سوزی بسیار بالاست و مزارع و طبیعت در خطر هستند ولی به هنگام بحران جواب تماس‌ها را هم نمی‌دهید چه برسد به عملی کردن مصوبات!
جعفر نیکبخت خطاب به مدیران کم کار عنوان کرد: یا مسئولیت نپذیرید یا وقتی می‌پذیرید حداقل یک کمکی کنید، حداقل آب خوردن به کسانی که در صحنه هستند برسانید.
نیکبخت با اشاره به آتش سوزی کوه خائیز بیان کرد: رئیس منابع طبیعی کهگیلویه و محیط زیست کهگیلویه شب تا صبح بدون غذا و آب در کوه خائیز بودند، دوستان ما در آتش با جان خود بازی می‌کنند و شما می‌نشینید ککتان هم نمی‌گزد!
وی با ابراز نگرانی از دستگاههای عضو ستاد بحران، ادامه داد: اسامی مدیران کم کار یادداشت و به همراه تذکر کتبی برای مدیران کل ارسال می‌شود، نمی‌شود در مواقع بحران ما با تک تک شماها تماس بگیریم و بسیاری پاسخ هم ندهید، از خود دبیر بحران نیز ناراضی هستم.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به مصوبه جلسه قبل مبنی بر آماده باش دستگاه‌ها و ابزار و وسایل خود در مواقع بحران، افزود: این کم کاری از دبیر بحران است پیگیری نکرد و جای توجیه هم ندارد.
نیکبخت از پای کار بودن برخی دستگاه‌ها به ویژه منابع طبیعی و در ادامه محیط زیست، شهرداری‌های سوق و دهدشت، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و جهاد کشاروزی تشکر کرد و نارضایتی خود از دیگر دستگاه‌ها را عنوان کرد.
وی پسماند مزارع امسال را زیاد دانست و گفت: برخی مردم پسماندها را آتش می‌زنند وتوان مهار آن را هم ندارند و تمام سیستم آبیاری وقطره ای را به آتش کشاندند، که باید منابع طبیعی و جهاد کشاورزی پیگیر مسببان بحران باشند، در این خصوص چند پرونده نیز تشکیل شده است.   
نیکبخت در پایان یاداور شد: شهرداران و بخشداران نیز وسایل خود را تعمیر کنند، مدیران در مواقع حوادث با هماهنگی مدیریت بحران وارد عمل شوند و نیازی به تماس ما نباشد و پاسخ گوی تماس‌ها نیز باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهجلی
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل تو که هیچ مدیری به .و حکمت هنوز سرپرسته و مدیریت بلد نیستی و خسته و .کسی هم جواب تلفنت نمیده چرا پست قبول میکنی؟
شما ناکارامدترین فرماندار تاریخ کهگیلویه از ساسانیان تا کنونی.
کی غیب الله
Iran, Islamic Republic of
همشون فقط حرف میزنند.متاسفانه گفتاربی کردارتبدیل به رویه ای بددراستانمان شده است به طوری که مدیران ونمایندگان وفرمانداروشهردار وشورادراین زمینه باهم کورس گذاشته اندگویی که این خصلت بدرانیک دانسته وباچهره ای طلبکارگفتاربی کردارشان رابه خوردمردم میدهند.جای تاسف داره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1