تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۸۴۱
رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کمک دفتر آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های نابارور

۱
کمک دفتر آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد به زوج‌های نابارور
کبنا ؛رئیس دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از کمک دفتر آستان قدس رضوی این استان به زوج‌های نابارور خبر داد.
 یکی از ده‌ها اقدام مهم و اثرگذار دفتر آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کمک به زوج‌هایی است که دچار ناباروی هستند و زندگی آن‌ها این گونه با مشکل روبرو شده است.
دفتر آستان قدس رضوی در همین خصوص کمک‌های خوبی به این زوج‌ها برای درمان کرده به طوری که برخی از این زوج‌ها اکنون صاحب فرزند شده‌اند.
در همین خصوص ستار هدایتخواه مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با سه مرکز ناباروی در کشور که یکی از آن‌ها مرکز ناباروی یزد است ارتباط داریم.
وی با بیان این که متاسفانه به دلیل سبک زندگی و سبک غذایی نامناسب تعداد زوج‌های نابارور بسیار زیاد شده است افزود: سهیمه 412 نفری برای معرفی به مراکز ناباروری داشتیم که 80 درصد از هزینه‌ها را تقبل می‌کردند و 20 درصد باقی‌مانده نیز توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شد.
مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در مقطعی مرکز ناباروری از پذیرش زوج‌ها خودداری کردند که دلیل آن افزایش هزینه‌ها به دلیل بالا رفتن دلار بود به نحوی که هزینه یک میلیون تومانی به 15 میلیون تومان رسید لذا از طریق بنیاد برکت این موضوع را پی‌گیری می‌کنیم.
وی همچنین از حضور یک متخصص خانم به عنوان خیر در استان خبر داد که با همکاری بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج در روزهایی از هفته در استان حضور پیدا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1