تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۰۸۴۰
مسؤول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

اعلام برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای 80 برنامه در استان

۱
۰
اعلام برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویراحمد/اجرای 80 برنامه در استان
کبنا ؛مسؤول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های حضور کاروان زیر سایه خورشید در این استان را اعلام کرد.
 ظهر امروز( شنبه 15 تیرماه 98) نشست خبری مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید برگزار شد.
ستار هدایتخواه در این نشست با تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت و میلاد حضرت معصومه و امام رضا و همچنین حضرت احمد بن موسی اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت این دهه به استان سفر خواهد کرد تا کسانی که توفیق زیارت حضرت رضا نصیبشان نشده بتوانند زمینه زیارت از راه دور یا ازبعید را برای این قشر فراهم کنند.
مسؤول نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به دیگر اهداف این دهه اشاره کرد و گفت: همچنین قرار است فرهنگ خدمت گذاری و خیر رسانی در این دهه میان مردم ترویج شود از کسانی که به شیعیان امام رضا خدمت می کنند از طرف دفتر آستان قدس رضوی تقدیر به عمل می‌آید.
وی به زمان حضور این کاروان در استان اشاره کرد که از فردا بعد از ظهر یعنی روز یک شنبه 16 تیرماه در استان حضور پیدا می کنند و 8 روز یعنی تا میلاد امام رضا در استان حضور دارند.
هدایتخواه با اشاره به تعداد 80 برنامه‌ای که این کاروان در استان دارد به عناوین کلی برنامه‌ها اشاره کرد که غبارروبی مزار شهدای گمنام؛ دیدار با پرسنل ادارات، عیادت از بیماران، عیادت از معلولان، عیادت از جانبازان، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با یتیمان و دیدار با صنعتگران از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
وی برنامه‌های دهه کرامت را تنها منحصر به حضور کاروان زیر سایه خورشید ندانست و گفت: جشن میلاد امام رضا و حضرت معصومه و حضور در آسایشگاه معلولان و همایش دختران را نیز داریم همچنین برگزاری جشن 40 زوج را به همت خادمیاران رضوی خواهیم داشت و افتتاح مرکز مشاوره خانواده امام رضا یکی دیگر از برنامه‌های این دفتر در دهه کرامت است.
برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و نمایشگاه کتاب و همچنین برنامه نذر دانایی از دیگر برنامه‌های آستان قدس در دهه کرامت در استان است که هدایتخواه به آن اشاره کرد و گفت: اما اقدام مهمی که در این دهه داریم مربوط به اشتغال و تولید است که در دهستان هدف یعنی سادات محمودی مرکز پرورش طیور راه‌اندازی می‌شود و تعداد 100 خانوار می‌توانند درآمدزایی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ک
Iran, Islamic Republic of
اگر خالصانه وبخاطر قدرت نباشد عالی است بخصوص در استانه انتخابات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1