تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۴۱۰۸۳۹

برگزاری همایش بانوان فاطمی در شهر یاسوج

۰
برگزاری همایش بانوان فاطمی در شهر یاسوج
کبنا ؛مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویراحمد گفت: همایش بانوان فاطمی با حضور میهمانی از کشور ژاپن در یاسوج برگزار می‌شود.
ستار هدایتخواه با اشاره به سالگرد کشتار مردم در مسجد گوهرشاد گفت: مردم در مسجد گوهرشاد در اعتراض به کشف حجاب رضاخان تحصن کرده بودند اما به خاک و خون کشیده شدند از این رو 21 تیر ماه به نام روز حجاب و عفاف نام‌گذاری شد که دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌هایی برای این روز و هفته عفاف و حجاب تدارک دیده است.
مسوول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با حضور میهمانی از کشور ژاپن که به برکت انقلاب اسلامی به دین اسلام روی آورده و شیعه شده است همایش بانوان فاطمی برگزار می‌شود که از بانوان برای شرکت در این همایش دعوت به عمل می‌آید.
وی از افتتاح دفتر هیات تخصصی عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: با هدف ترویج عفاف و حجاب راه‌اندازی کارگاه تولیدی حجاب و عفاف را خواهیم داشت به دلیل اینکه لباس‌های مناسب بانوان محجبه با قیمت بالایی عرضه می‌شود لذا این کارگاه محصولات عفاف و حجاب را با قیمت مناسبی در اختیار بانوان قرار می‌دهد.
این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش دختران آسمانی و برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن از جمله برنامه‌های دفتر نمایندگی آستان قدس در هفته حجاب و عفاف است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1