کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«یک دست صدا دارد» به جشنواره سراسری فیلم کوتاه راه یافت

13 تير 1398 ساعت 22:35

فیلم کوتاه «یک دست صدا دارد» از تولیدات حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر راه یافت.


رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم کوتاه «یک دست صدا دارد» از تولیدات حوزه هنری این استان به جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر که در خراسان شمالی (شهر بجنورد) برگزار می شود راه یافت.
شریف اسلامی  افزود: جشنواره سراسرفیلم کوتاه روستا و عشایر 14 تا 17 تیرماه 98 در استان خراسان شمای (شهر بجنورد) برگزار می شود و موضوع این فیلم کوتاه  نیز درباره زنی است که یک دست دارد و دو دختر دوقلوی او هر روز دست مصنوعی مادر را به مترسک مزرعه که دست ندارد وصل می کنند.
اسلامی عنوان کرد: فیلم کوتاه یک دست صدا دارد در مزرعه ذرتی حد فاصل  شهرهای دهدشت و گچساران فیلمبرداری شده است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مراحل ساخت این فیلم کوتاه سه دقیقه ای بدون دیالوگ از زمان اخذ مجوز تا تولید سه ماه به طول انجامید.
اسلامی افزود: نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه سعید کریمی است و دستیار کارگردان جلال مهدوی، بازیگران  فاطمه قیصری، ماهور و ماهک شاکری ،تصویر بردار داود کرم پور، صدابردار پژمان امیرنژاد، منشی صحنه الهام یزدان شناس، عکاس فاطمه اعتباری، طراح صحنه و لباس فاطمه قیصری ، مدیر تولید داود کرم پور، تدوین و صدا گذاری سعید کریمی  و اصلاح رنگ استودیو هنر ماندگار هستند.
وی گفت: هدف از ساخت این فیلم کوتاه نشان دادن شخصیت زنان روستایی و عشایری در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اسلامی در پایان عنوان کرد: فیلم کوتاه " یک دست صدا دارد" در سال 97  نیز منتخب دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 شد.


کد مطلب: 410793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410793/یک-دست-صدا-جشنواره-سراسری-فیلم-کوتاه-راه-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1