تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۱۰۷۸۲
فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس خبر داد

برگزاری یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

۰
برگزاری یادواره 210 شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
کبنا ؛فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس گفت: دومین یادواره 210 شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد هفته دفاع مقدس در گچساران برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، امیر سرتیپ مهدی احمدی‌افشار در نشست پیش از ظهر امروز هماهنگی یادواره شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان از استان‌های ولایتمدار کشور است، گفت: رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد حضور مستمر و پر رنگی در جنگ هشت ساله دفاع مقدس داشتند و حماسه‌های زیادی را ثبت و ضبط کردند.
فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس در ادامه سخنان خود اظهار کرد: تیپ سرافراز 37 زرهی در جنگ هشت سال دفاع مقدس این افتخار را دارد که 750 شهید، 700 جانباز و یک هزار و 100 آزاده را تقدیم انقلاب کرده و حضور مداوم در عملیات‌های غرورآفرین داشته است.
وی با بیان اینکه با توجه به نبود یگان ارتش در استان کهگیلویه و بویراحمد، تیپ زرهی 37 شیراز به عنوان متولی و هماهنگ کننده دیدار با خانواده شهدای ارتش است، گفت: برای دومین بار برگزاری یادواره 210 شهید گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است که این برنامه هفته دفاع مقدس به میزبانی شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
امیر احمدی‌افشار به اهداف این یادواره اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری و تحلیل، بازکاوی و بازشناسی ایثارگری‌ها، رشادت‌های شهدای گرانقدر استان کهگیلویه و بویراحمد، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ارائه الگوی عملی و رفتاری از آرمان خط مشی شهدا و استفاده از ابزارهای نوین رسانه‌ای، هنری و الکترونیکی جهت ابلاغ پیام شهیدان والامقام به مخاطبان خصوصا نسل جوان از اهداف این یادواره است.
فرماندهی تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس بیان کرد: تیپ 37 زرهی نیروی زمینی ارتش علاوه بر وظیفه محوله در اجرای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این یادواره از مسوولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا دعوت می‌کند.
وی خواستار همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط استان در بهتر برگزار شدن این یادواره شد و گفت: سپاه فتح، استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد کنگره شهدا، فرماندهی انتظامی، فرمانداری و بنیاد شهید گچساران، شرکت نفت، شهرداری‌‌ها، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما و رسانه‌ها در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن این یادواره همکاری و مشارکت داشته باشند.
 اولین یادواره شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد سال 88 برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1