تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۴۱۰۷۷۸
دکتر حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد:

تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم هست / تا آخرین قطره خون از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع می‌کنیم

۱
۰
تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم هست / تا آخرین قطره خون از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع می‌کنیم
کبنا ؛فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در کنار مردم هست و مدیون مردم نیز هستیم.
سرهنگ حسن حکمتیان امروز (چهارشنبه 12 تیرماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود 70 مسکن روستایی محروم کمیته امداد را در 8 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گردان‌های امام حسین تیپ 48 احداث می‌شود که از این تعداد 19 مسکن به بهره‌برداری رسیده است.
حکمتیان در ادامه افزود: چند روز اخیر شهرک غدیر و سروک یاسوج دچار بحران آب شدند که تانکرهای آب این یگان در مناطق مستقر شدند، هیچ لذتی در دنیا بالاتر از خدمت به مردم نیست.
سپاه و تیپ 48 در محرومیت‌زدایی، آب‌رسانی، سازندگی و هر جایی که گره ای از محرومیت‌زدایی در استان انجام شود وارد عمل شده است.
حدود 282 هکتار زمین تیپ 48 فتح برای اقتصاد مقاومتی در اختیار مهندسان کشاورزی قرار داده‌ایم و این محصولات در بازارهای استان کهگیلویه و بویراحمد به فروش می‌رسد.
تیپ 48 فتح تا آخرین قطره خون و فشنگ از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور دفاع می‌کنیم، ما بمیریم تا دیگران بمانند و این برای ما افتخار است.
حکمتیان در ادامه افزود: طی سیل اخیر در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و سقوط هواپیمای تهران و یاسوج ورود کردیم، این یگان با مردم، برای مردم، در کنار مردم و مدیون مردم هستیم، مردم ارزش خدمت گذاری را دارند.
دستگاه‌های این یگان طی بارش برف و باران در جاده بابا میدان، امام‌زاده علی (ع)، دوخون، سیلاب کلوار، زیلایی، خلف آباد یاسوج، امام‌زاده عیسی، سرآبتاوه یاسوج، چنارستان، فیروزآباد، پونه، موشمی، بیدک، کلاغ خورده، زیرنا، دره سیه، دیشموک، بناری، برد سفید، بنا فتحی، کوه گر، گرونک و آبلوط خدمات به سیل‌زدگان ارائه شد.
وی با اشاره به جسد جوان پاتاوه ای به مدت 22 روز، اظهار داشت: جسد جوان پاتاوه ای به مدت 22 روز در آب رودخانه بود و همه اهالی منطقه شتر خون پاتاوه از لحاظ روحی و روانی دچار استرس شدید بودند، اهالی این منطقه به آب و آتش می‌زدند که این جسد پیدا شود، هیچ‌کدام آرام نبودیم، در این عملیات 2 انفجار صورت گرفت که در انفجار دوم جسد به روی آب آمد و توانستیم به خانواده داغ‌دیده تحویل دهیم.
در سیل اخیر آشپزخانه سیار این یگان در منطقه سیل‌زده خوزستان مستقر کردیم و روزانه حدود 20 هزار پرس غذا در این مناطق توزیع شد.
تیپ 48 فتح در اوایل جنگ به صورت گردان شرکت کرد و حماسه پدخندق برای این یگان ماندگار شد.
اوایل انقلاب عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند و علیه نظام، انقلاب و امام (ره) زاویه گرفتند و دست به سلاح بردند و شخصیت‌های مهم این مملکت را ترور کردند حدود 17 هزار شهید ترور  به واسطه رذالت‌ها، پلیدی‌ها و پستی‌های گروهک‌های تروریستی در کشور ایران است و فکر می‌کردند که حکومت دوم جمهوری اسلامی ساخته می‌شود.
همچنین منافقین هویت‌ها و مذهب‌های مختلف را تحریک کردند و مقابل نظام اسلامی ایستادند و گفتند که انقلاب اسلامی را تذلیل کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیجی
Iran, Islamic Republic of
مسلم شهابی فر پیش شما ها کار میکنه؟
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1