تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۴۱۰۷۷۶
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد

۰
تشریح برنامه‌های دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛علیرضا دولت آبادی در جمع خبرنگاران به مناسبت دهه کرامت و طرح اوقات فراغت تابستان ابتدا به وضعیت فرهنگی در استان پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگ و اجتماعی شرایط خوبی نداریم و معتقدم باید اکوسیستم فرهنگی استان مجددا ترسیم و هدف و برنامه‌های هر حوزه در سطح مرکز استان و شهرستان مشخص شود تا از ولنگاری فرهنگی خارج شویم.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با نظام در حوزه اقتصادی به کار بسته و دو برابر تلاش در حوزه اقتصادی را در حوزه فرهنگی به کار گرفته تا به نظام اسلامی ضربه وارد کند علاوه بر این شبکه اجتماعی باعث شده سبک زندگی ما تغییر کند لذا برنامه‌های اثربخشی برای مقابله با اقدامات دشمن صورت گیرد.
وی در بخش دوم سخنان خود به طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای طرح ملی اوقات فراغت با شعار اخلاق، نشاط و معنویت فعالیت‌هایی را در 620 پایگاه آغاز کرده است.
این مسوول عنوان کرد:  59 هزار نفر عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند که از ظرفیت این افراد در کانون‌ها استفاده می‌شود، همچنین کلاس‌های طرح اوقات فراغت،امسال در 6 محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، رسانه و فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، فعالیت‌های اجتماعی و هنر برگزار می‌شود.
دولت‌آبادی ادامه داد: به غیر از این برنامه‌ها در طول ایام تابستان برنامه‌های ویژه اردویی، مسابقات ورزشی و هنری اجرا می‌کنیم، برای اولین بار جام دیجیتال برگزار می‌شود، ضمن اینکه کلاس‌های تابستان که از اول تیر شروع و 30 شهریور به اتمام می‌رسند موضوع رسانه و موشن‌ گرافی، اردوی زیارتی به مشهد مقدس و شاهچراغ شیراز را خواهیم داشت.
مدیرکل کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در بخش سوم سخنان خود در نشست خبری به برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: بیش از یک هزار برنامه فرهنگی و هنری در دهه کرامت از 13 تا 23 تیر ماه خواهیم داشت که عمده این برنامه‌ها جشن‌های مردمی است که در سطح مساجد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای 40 ویژه برنامه در مساجد و بوستان‌ها گفت: برگزاری جشن دختران آفتاب، برپایی 10 ایستگاه صلواتی و فرهنگی، آذین بندی شهرها و محلات، اعزام گروه‌های جهادی تحت عنوان نذر شادی، برگزاری شب شعر رضوی و تئاتر خیابانی، محافل انس با قرآن و کرسی‌های آزاداندیشی بخش از برنامه‌های دهه کرامت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1