تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۱۰۷۴۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری همایش تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اوقاف و امور خیریه کهگیلویه  بویراحمد همزمان با دهه کرامت از 13 تا 23 تیر ماه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند که غبارروبی بقاع متبرکه با حضور مسوولان، دیدار با خانواده شهدا، اعزام روحانیون به بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت از جمله این برنامه‌ها است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان و تجلیل از خدام بقاع متبرکه در استان خبر داد و اظهارداشت: 7 همایش شهرستانی و یک همایش استانی تجلیل از امامزادگان در این دهه برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح نشاط معنوی اشاره کرد و افزود: این طرح که ویژه مخاطبین 7 تا 18 سال است امسال به سه شیوه مشارکتی، اردویی، آموزشی و فرهنگی و شیوه مرسوم در سال‌های گذشته برگزار می‌شود.
این مسوول تصریح کرد: برنامه‌های این طرح در سه قالب آموزشی، اردویی و ورزشی است و کلاس‌های قرآن، احکام، آداب اجتماعی و شناخت فضای مجازی، مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، مدیریت استرس، نقاشی، گلدوزی، کلاس‌های ورزشی و ...است و حداقل ساعت برگزاری برنامه‌های این طرح 4 ساعت در روز است.
جنتی‌پور با اشاره به اینکه این طرح در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود، گفت: مبلیغن اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی و دانشجویان دانشکده‌های علوم قرآنی مربیان و مجریان طرح نشاط معنوی ایام تابستان هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در پایان به طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در سال 98 اشاره کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های آموزشی قرآنی با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه، انگیزه‌دهی به حافظان قرآن، برگزاری طرح ملی حفظ جزء سی قرآن کریم(1453) و برگزاری دوره‌های تخصصی ارتقا و مهارت افزایی از جمله اقدامات و برنامه‌های تربیت حافظان قرآنی در سال جاری است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1