تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۷۲۹
در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هاشمی‌پور: برای من مشخص کنید که اعتبارات کهگیلویه بزرگ چقدر است / آقای استاندار ابلاغ کنید که نمایندگان در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها حضور پیدا کنند / پول‌ها باید سر جاهای خودش هزینه شود + پاسخ حسن نوروزی

۲
۰
هاشمی‌پور: برای من مشخص کنید که اعتبارات کهگیلویه بزرگ چقدر است / آقای استاندار ابلاغ کنید که نمایندگان در شورای برنامه‌ریزی شهرستان‌ها حضور پیدا کنند / پول‌ها باید سر جاهای خودش هزینه شود + پاسخ حسن نوروزی
کبنا ؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در جلسه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که عصر امروز (دوشنبه 10 تیرماه 98) به ریاست حسین کلانتری استاندار این استان در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، با بیان اینکه در جلسه تمام ابعاد توزیع اعتبارات روشن بود، اظهار کرد: باید مشخص می‌شد که کهگیلویه بزرگ چند درصد اعتبارات را دارد، و چند درصد از این اعتبارت تخصیص داده شد.
وی افزود: عددها، عددهای خوبی است در بودجه، اما ما و مردم هم باید در جریان تخصیص اعتبارات بودجه باشیم.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه با بیان اینکه حساسیت‌های زیادی بر روی توزیع اعتبارات است، اظهار داشت: پول باید سر جای خودش هزینه شود و از آقای استاندار خواهش می‌کنیم که به فرمانداران ابلاغ کنید که نمایندگان مجلس در کمیته برنامه ریزی به عنوان یک عضو حضور داشته باشند تا کمک فکری به فرمانداران بدهیم.
 هاشمی پور در ادامه بیان کرد: پروژه‌های 10 و 15 ساله گریبانگیر استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید توی دست و پای مردم جمع شوند. لذا برنامه زمان بندی فشرده با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر دستگاه‌ها تدوین شود تا علاوه بر اینکه پول‌ها سر جای خودش هزینه و کیفیت هم رعایت شود.
وی تاکید کرد: پروژه‌های فرسایشی که در استان وجود دارد، هر ساله می‌گوئیم که باید جمع شوند و نشدند تحقق این موضوع را داشته باشیم.
هاشمی پور با تاکید بر نظارت در حوزه اجرای پروژه‌ها، تصریح کرد: کیفیت در اجرای پروژه‌ها باید جدی گرفته شود.
 نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به توزیع اعتبارات اشاره کرد و گفت: باید با توجه به حساسیت موضوع و نحوه هزینه کردها، ابلاغ شود که حضور نمایندگان در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌ها را داشته باشیم.
هاشمی پور گفت: در بازدید از آسفالت جاده‌ای که داشتم، 500 متر آن فرو رفته بود و وقتی مشاوران نظارت بر کارها ندارند، مردم از نظام و مسئولین بد بین می‌شوند.
نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه به معضل ورودی شهرهای استان گریزی زد و گفت: ورودی شهرها را به طور جدی ببیند، چرا که شهرهای ما ورودی خوبی ندارند. زحمت‌های زیادی کشیده شد تا این اعداد و ارقام به وجود بیایند.
هاشمی پور در ادامه گفت: بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد خوبی دارد و امیدی را در بین روستائیان به وجود آورده و جلوی مهاجرت‌ها را گرفته و باید به بنیاد مسکن کمک کنیم تا جاده‌های روستاها آسفالت شوند و مردم بمانند و جلوی حاشیه نشینی ها گرفته شود.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پایان به اعتبارات به بخش کشاورزی، بخش آب و شرب روستاها و اعتبارت فرهنگی مخصوصاً توجه ویژه‌ای داشته باشیم. اعتبارات فرهنگی در این استان مظلوم واقع شده و از فرهنگ غافل نشویم.
به گزارش کبنا، بعد از پایان یافتن صحبت‌های عدل هاشمی، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی جدول مربوط به اعتبارات کهگیلویه را بر روی پرده نمایش نشان داد و از نماینده کهگیلویه خواست تا به آنها توجه کند. هاشمی‌پور هم با لحن شوخی گفت: من الان دارم می‌روم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
صمیمانه از دلسوزی سردار هاشمی در تخصیص اعتبارات برای کهگیلویه بزرگ سپاسگزاریم و ان شالله نماینده این حوزه انتخابیه در کهگیلویه بزرگ همچنان مثل سردار هاشمی پیگیر تخصیص اعتبارات باشد./ سردار عزیز موفق باشید و پرتلاش در سنگر جدید ان شالله /
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که بیدبلند را از بهمئی جدا کردند باید پاسخگو باشند هر چند خیانت کردند ولی معلوم نیست چه مافیایی پشت این قضیه بود متاسفانه انقلابی های بهمئی هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشغول تقسیم غنائم و پست ها بودند و خواب بودند تا خاک بهمئی به تاراج رفت قسمتی را رژیم منحوس پهلوی جدا کرد و قسمتی هم به علت نالایق بودن مسئولین بهمئی از بهمئی جدا شدند بید بلند در سال 1360 از بهمئی جدا شد تشان در سال 1363 از بهمئی جدا شد ترتاب در سال 1396 از بهمئی جدا شد سرحد بهمئی یعنی کوه سفید و کوه سیاه و دلی مهرجان بوسیله مسئولین وقت در سال 1391 از یهمئی جدا شدند حالا چیزی از سرزمین بهمئی باقی نمانده و باید بچه های متولد خاک بهمئی غیر بومی منطقه خود شوند!!!!! بنابراین بار دیگر اتحاد بهمئی و پشتیبانی مسئولین استانی و کشوری از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار محترم استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان از آنها را می طلبد تا بار دیگر سرزمین های جدا شده از بهمئی به بهمئی ملحق گردد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1