کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

برگزاری سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج

10 تير 1398 ساعت 17:47

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گسترش فرهنگ عمومی، آموزش و فرهنگ‌سازی از اهم برنامه‌های مدیریت بحران است. محمدی تبار گفت: «پیش‌گیری قبل از درمان»، یک استراتژی کاربردی و اثربخش در مدیریت سوانح و بلایای طبیعی است.


وحید محمدی‌تبار اظهار داشت: ما هر چه در آموزش، فرهنگ‌سازی و پیش‌گیری بیشتر وقت بگذاریم و هزینه کنم در موجهه با بحران‌ها و مشکلات کمتر هزینه خواهیم داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: در راستای تحقق برنامه‌های کلان دولت و سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین با توجه به تأکید استاندار محترم مبنی بر اهمیت و نهادینه‌سازی مقوله آموزش، اولین سمینار آموزشی مدیریت بحران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری و هماهنگی معاونت آموزش سازمان بحران کشور و جهاد دانشگاهی واحد استان در تاریخ ۱۲ تیرماه ۹۸ به مدت ۱۶ ساعت و با بهره‌گیری از اساتید مجرب برای فرمانداران، شهرداران، بخشداران و تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های ۸ گانه برگزار خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: برای شرکت‌کنندگان گواهی آموزش صادر می‌شود و حضور مسئولین و مدعوین طبق سرفصل و آئین نامه‌های قانونی، الزامی است.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000410/nf00410721-1.jpeg


کد مطلب: 410721

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410721/برگزاری-سمینار-آموزشی-مدیریت-بحران-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1