تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۱۰۷۱۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود

۰
زیرساخت‌های برگزاری انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع به کار ستاد انتخاباتی استان خبر داد و گفت: در بحث زیرساخت‌های انتخابات باید نواقص و مشکلات روستاهایی که آنتن‌دهی ندارند و جاهایی که نیاز به فیبر نوری وجود دارد، برطرف شود.
محمدکاظم نظری شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی در سراسر کشور شروع به کار کرده‌اند، اظهار داشت: کار این ستاد در استان ما نیز شروع شده که در این راستا از این به بعد با دستگاه‌ها مکاتباتی انجام می‌شود که باید در اسرع وقت پاسخ دهند.
وی افزود: در بحث زیرساخت‌های انتخابات باید نواقص برطرف شده و رفع مشکلات روستاهایی که آنتن‌دهی ندارند و جاهایی که نیاز به فیبر نوری وجود دارد در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در ستاد انتخابات استان از برخی ادارات نیرو خواسته می‌شود که ملزم به همکاری هستند، عنوان کرد: استاندار در برگزاری انتخابات بر بی‌طرفی در حقوق عامه تأکید دارد.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج هم در این نشست گفت: موضوعات به شکل پراکنده در جلسات شورای اداری طرح شده و الزامی برای نتیجه رساندن آنها در جلسه بعدی شورای اداری نیست بنابراین باید تلاش شود که جلسات این شورا خروجی تأثیرگذار داشته باشد.
جبار کیانی افزود: بر این اساس پیشنهاد می‌شود هر یک ساعت از جلسات شورای اداری به یک بخش اختصاص داده شده و به یک مسأله حاد استانی به‌ویژه در فضای کسب و کار بپردازیم تا خروجی و راندمان بهتری از شورای اداری داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1