کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان:

کشتارگاه دوگنبدان به مدت یک ماه تعطیل می‌شود

8 تير 1398 ساعت 12:48

شهردار دوگنبدان گفت: کشتارگاه گچساران طبق برنامه زمانبندی به علت تعمیر و تجهیز به مدت یکماه تعطیل می باشد.


مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در این باره گفت: جای نگرانی برای کشتار وجود ندارد زیرا تمهیدات لازم پیشبینی شده است.
وی ابراز داشت: از جمله این تمهیدات عبارتند از کشتارگاه صنعتی یاسوج با تأیید کارشناسان دامپزشکی به علت داشتن امکانات صنعتی ، پیشرفته و بهداشتی به عنوان مکان جایگزین کشتارگاه گچساران تعیین گردید.
ظفری بیان داشت: مشکل حمل دام زنده به علت شرایط و قوانین خاص با هماهنگی شهرداری، فرمانداری و نیروی انتظامی و سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد و  تعداد دفعات کشتار جهت صرفه جوئی در قیمتها، هزینه ها و کاهش خطرات احتمالی به دو بار در هفته تقلیل  می یابد .
شهردار دوگنبدان گفت: البته تعطیلی کشتارگاه و استفاده از کشتارگاه یاسوج نمیتواند باعث گران شدن قیمت گوشت شود چرا که؛ به جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها حمل دام زنده توسط شهرداری با هزینه و اجاره نمودن ماشین مورد نظر به صورت دو روز در هفته ( پنجشنبه و دوشنبه ) انجام گیرد، همچین هزینه و مزد مابه التفاوت کشتار کشتارگاه یاسوج نسبت به کشتارگاه گچساران توسط شهرداری به صورت 50% درصد هزینه پرداخت گردد که با تمهیدات فوق صورت گرفته توسط شهرداری افزایش قیمت منطقی نمی باشد.
ظفری گفت: لازم است اداره تعزیرات در این مدت نظارت لازم را در این خصوص داشته باشد و این که حمل لاشه گوشت قرمز، فروشندگان گوشت قرمز درب مغازه توسط ماشین های یخچال دار و بهداشتی کشتارگاه صنعتی یاسوج تحویل فروشندگان گوشت قرمز گردد.
وی در انتها گفت: سعی ما بر این است که پیمانکار کشتارگاه با نظارت شهرداری در طول یکماه عملیات و تعمیر و تجهیز کشتارگاه را به اتمام برساند.


کد مطلب: 410666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410666/کشتارگاه-دوگنبدان-مدت-یک-ماه-تعطیل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1