تاریخ انتشار
جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۴۱۰۶۴۸
در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تمجید رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دادستان یاسوج

۰
تمجید رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دادستان یاسوج
کبنا ؛رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرمی دادستان مرکز استان به صورت انقلابی و جهادی در عرصه‌ها حضور دارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی ظهر امروز و در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با یادآوری روز هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یارانش اظهار کرد: شهید بهشتی از اثرگذارترین شخصیت‌های پیش و بعد از انقلاب بود.
رئیس‌کل دادگستری استان ادامه داد: آن شهید در مدرسه حقانی برای تربیت نیروهای انقلاب زحمات بسیاری کشید و از محضر بزرگان زیادی تلمذ کرد و به دو زبان زنده دنیا مسلط بود و بیشترین بار تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی بر دوش آن شهید والامقام بود.
این مسؤول گفت: ایشان در حزب جمهوری  اسلامی و در جامعه روحانیت مبارز نقش محوری داشت و در تبیین راهبردهای انقلاب نقش کلیدی داشت و اگر چه امروز در بین ما نیست اما فکر و گفتمان آن شهید والامقام به مانند چراغی در مسیر انقلاب روشنایی ایجاد کرده است.
مزارعی خاطرنشان کرد: با روشنگری‌های شهید بهشتی و دم مسیحای حضرت امام و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در طول چهل سال اخیر کشتی انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی به گام دوم انقلاب هم اشاره کرد و با بیان این که دستگاه قضایی هم مشمول فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم می‌شود اظهار کرد: خدمت به مردم و رعایت عدالت مهم‌ترین وظیفه‌ای است که اکنون دستگاه قضایی در دستور کار دارد تا اعتماد مردم همواره جلب شود.
رئیس‌کل دادگستری استان در بخشی دیگر از اظهارات خود به حجم وسیع ورودی پرونده‌های قضایی به استان با 197 هزار پرونده در سال 97 به دستگاه قضایی استان اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت ریش‌سفیدان و معتمدین استان برای حل و فصل مشکلات و جلوگیری از ورود این حجم از پرونده نهایت استفاده را برد.
وی با قدردانی از همکاران خود در دستگاه قضایی استان خاصه از دادستان مرکز استان تصریح کرد: کرمی دادستان مرکز استان به صورت انقلابی و جهادی در عرصه‌ها حضور دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1