کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شواری اموزش و پرورش دهدشت مطرح شد

ضرورت همکاری نهادها برای برگزاری کنکور سراسری/آغاز توزیع کارت کنکور سراسری از 9 تیرماه

5 تير 1398 ساعت 23:24

پورک پوربا اشاره به اغاز توزیع کارت از ۹ تیر و رفع نقص مشکلات داوطلبان گفت : نیاز است مخابرات و اداره برق به تأمین اینترنت و برق شهرستان همکاری لازم را مانند سالهای گذشته داشته باشند.


شورای آموزش و پرورش کهگیلویه با محوریت برگزاری کنکور 98در فرمانداری برگزار شد.
 فرماندار کهگیلویه در این نشست کنکور را مرحله سرنوشت ساز در آینده فرزندان دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و ارائه خدمات استرس ناشی از برگزاری کنکور بین خانواده‌ها و داوطلبان را کاهش داد.
جعفر نیکبخت با اشاره به اینکه سهل انگاری هیچ نهادی در برگزاری کنکور قابل قبول نخواهد بود افزود:باید نهادهای خدمات رسان با تلاش شبانه روزی آرامش فضای حاکم بر ماراتن کنکور را تضمین کنند.
وی بر همکاری شبکه بهداشت و هلال احمر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مکان‌های برگزاری کنکور نیز تاکید کرد.
مدیر آموزش وپرورش دهدشت گفت: چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب در کنکور98 شهرستان شرکت می کنند که تدابیر لازم برای برگزاری کنکور در فضایی آرام و با کیفیت اندیشیده شده است.
علی پورک پور افزود:از مجموع چهار هزار و ۵۸۲ داوطلب کنکور سراسری امسال ۲ هزار و ۵۱۵ نفر متقاضی شرکت در رشته علوم تجربی ، در رشته ریاضی ۲۱۹ داوطلب، علوم انسانی یکهزار و ۲۰۴ داوطلب، هنر ۲۵۳ و زبان خارجه نیز ۳۹۲ نفر می باشند.
وی با اشاره به اغاز توزیع کارت از ۹ تیر و رفع نقص مشکلات داوطلبان گفت : نیاز است مخابرات و اداره برق به تأمین اینترنت و برق شهرستان همکاری لازم را مانند سالهای گذشته داشته باشند.
پورک پور با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت افزود : با توجه به حساسیت ویژه خانواده‌ها در تأمین آرامش داوطلبان نیاز است نیروی انتظامی با حضور به موقع این دغدغه را برطرف کند.
مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: با توجه به گرمی هوا تجهیزات سرمایشی هشت سالن برگزاری کنکور تأمین و در این راستا هیچ گونه نگرانی نیست.
پورک پور اضافه کرد: با توجه به اینکه پارسال مسئولان برای تامین یخ با مشکلات زیادی مواجه شدند باید تمهیدات لازم برای فعالیت کارخانه یخ این شهرستان اندیشیده شود.


کد مطلب: 410610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/410610/ضرورت-همکاری-نهادها-برگزاری-کنکور-سراسری-آغاز-توزیع-کارت-9-تیرماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1