تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۶۰۸
درگفتگو با خبرنگار کبنا مطرح شد؛

توضیحات رئیس کمیته امداد دیشموک در مورد “عجب ناز” بدون شناسنامه و خودسوزی زن ۲۵ساله دیشموکی

۰
توضیحات رئیس کمیته امداد دیشموک در مورد “عجب ناز” بدون شناسنامه و خودسوزی زن ۲۵ساله دیشموکی
کبنا ؛رضا ایزدی رئیس کمیته امداد دیشموک در خصوص پیرزنی بدون شناسنامه به نام عجب ناز که اظهار دارد؛ تحت پوشش این نهاد توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: در خصوص خانم عجب ناز هادیخواه ساکن پاتاوه دلی که فاقد شناسنامه می باشد عرض میکنم این زن حدود ۸۰ سال سن دارد و بعلت نداشتن شناسنامه تحت حمایت کمیته امداد نمی باشد.

ایزدی تصریح کرد: این زن دختری دارد حدود ۵۰ سال که یک بار ازدواج نموده و بعداز مدتی طلاق گرفته ودر همان موقعی که طلاق گرفته تحت حمایت امداد قرار گرفت و از تمام مزایا برخوردار می باشد و مددکار ان خانواده، بیش از ۳ بار خانواده و بستگان را جهت صدور شناسنامه راهنمایی نموده ولی اقرار نمودند که ثبت احوال همکاری نداشته و هنوز فاقد شناسنامه می باشد.

وی تصریح کرد: شخصا از این پیرزن سرکشی نموده و حتی مبلغ یکصد هزار تومان به حساب دخترش واریز کرده جهت ایاب و ذهاب صدور شناسنامه ولی هنوزاز طریق ثبت احوال جهت صدور شناسنامه مدرکی بدست ما نرسید.

رئیس کمیته امداد دیشموک به یک مورد مصاحبه ی یک زن دیگر که فیلم ان در فضای مجازی پخش شد و از فقر گلایه و گفت حمایت نمی شویم، افزود: مورد دوم در خصوص خانم ماه بس شهابیان ساکن دلی که بیش از چندین مورد کمک موردی نقدی و حتی اجناس تحویل وی گردید.

ایزدی بیان کرد: مبلغ ۹ میلیون تومان بلاعوض جهت ساخت مسکن به ایشان کمک شد و اقلام جهیزیه به مبلغ ۷ میلیون تومان به دخترش تحویل گردید.

رئیس کمیته امداد دیشموک به خودسوزی زنی ۲۵ ساله از روستای پاتاوه رودسمه اشاره کرد و گفت: باحضور فرماندار از خانواده این مرحومه بازدید و بزودی همسر و فرزندان این زن تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند.

ایزدی ضمن تقدیر از رسانه ها که چشم بینای جامعه هستند، گفت: رسانه در دیشموک همواره در جهت ارائه اطلاع رسانی خدمات این نهاد مقدس با کمیته امداد و پا به پا؛ یاری رسان است.

ایزدی متذکر شد: ما وظیفه خود میدانیم که به مردم خدمت بی منت کنیم و مردم و مددجویان هم قدردان خدمات نظام و انقلاب و این نهاد مقدس باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1